Birželio 5 d. jau penktą kartą gimnazijoje buvo organizuota tiriamųjų, kūrybinių darbų konferencija. Mokiniai, pasirinkę savo ar mokytojų pasiūlytas temas visą pusmetį gilinosi į įvairias mokslo šakas, rinko, kaupė, sistemino, apibendrino informaciją, konsultavosi su mokytoju ir kūrė darbą. Atlikdami darbus mokiniai įsivertino savo polinkius ir gabumus, tobulino dalykines ir bendrąsias kompetencijas. Pirmiausia darbus gimnazistai pristatė metodinėse grupėse, kartu su vertinimo komisija atrinko geriausius darbus į gimnazijos baigiamąją konferenciją. Maloniai nustebino Dominykos (3c) ir Viltės (3c) pristatyta rūbų ir aksesuarų kolekcija, Austėjos (1d) giminės istorija, Deimantės (1d) ir Antano Eimanto (1d) senelių gimtinių apžvalga. Ugnė (1a) ir Augustė (1a) papasakojo, kokie „Viešieji užrašai Klaipėdoje“ jas jaudina, o Raidas (3b) atlikęs tyrimą pasidalino mintimis „Apie lietuvių kalbos skurdinimo problemas, kaip kalbą reikia išsaugoti“. Visi susidomėję klausėsi jaunųjų programuotojų, kurie pristatė sukurtas programėles „Kaip sutaupyti popierių“ (Liudas ir Ignas iš 1b kl.), „Mano dienotvarkė“ (Gintarė B. iš 3e kl.), žaidimą „Sidekick“ (Gabrielė ir Greta iš 3d kl.), o Benediktas ir Martynas iš 1b klasės pasidalino patirtimi apie mobiliojo telefono programėlės apie „Neptūno“ krepšinio klubą kūrimą. Ieva (1c) papasakojo, kaip kūrė grafiką kompiuteriniam žaidimui. Olivija (1e) ir Eglė (3e) patarė, kada geriau sėti – per jaunatį ar delčią – ir ko reikia, kad pupelės gerai augtų. Elija ir Otilija iš 1c klasės priminė, koks svarbus vanduo mūsų gyvenimui, o Kotryna ir Teng Le Xin, nagrinėdamos muzikos reikšmę (poveikį) mūsų gyvenimui, atliko net muzikinį kūrinį. Labai daug sužinojo Benas (1e), nagrinėdamas matematikos simbolių istorijas. Jis savo atradimais mielai pasidalijo su konferencijos dalyviais. Renginio metu buvo pristatyti net 25 darbai. Klausytojai rinko labiausiai patikusį pranešimą.
Daugiausiai klausytojų simpatijų pelnė:
Daugiausiai klausytojų simpatijų pelnė:
Rūbų kolekcija
Dominyka Rubytė (IIIc), Viltė Piežaitė (IIIc). Darbo vadovė Nomeda Pamparienė
Grafikos kūrimas kompiuteriniam žaidimui
Ieva Andrejevaitė (Ic). Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė
Matematikos simbolių istorija
Benas Dirmontas (Ie). Darbo vadovė Asta Antanavičienė
Mobiliojo telefono programėlės apie „Neptūno“ krepšinio klubą kūrimas
Benediktas Žemaitis (Ib), Martynas Stonkus ( Ib). Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė
Mano giminės istorija
Austėja Mecelytė (1d). Darbo vadovė Audronė Nemickienė
Kaip sutaupyti popieriaus?
Liudas Kasperavičiusir Ignas Vaičiulėnas (Ib). Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė
Pievinės varlės helmintų įvairovė Klaipėdos mieste
Kotryna Paulauskaitė (Ic). Darbo vadovas Simas Jankauskas.
Mobili programėlė „Mano dienotvarkė“
Gintarė Balsytė (IIIe). Darbo vadovė Vaidilutė Žukauskienė
Pupelės augimas ir vystymasis
Olivija Pociūtė (Ie). Darbo vadovas Simas Jankauskas
Vanduo mūsų gyvenime
Otilija Bardauskaitė (Ic), Elija Kemeklytė (Ic). Darbo vadovė Nomeda Pamparienė
Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-06-20 20:22:45
Kristupas Linas Bernotas-Karazija, šiais metais (2022) baigęs Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją, jau garsina gimnaziją visoje Lietuvoje. Jo kelis eilėraščius publikavo meno ir literatūros tinklalapis „Meno bangos“: https://www.menobangos.lt/kristupas-linas-bernotas-karazija-eilerasciai/.
Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas - geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.
Mokyklą baigėme prieš 34 metus, buvome 14-osios vidurinės mokyklos 4-oji laida. Nors prabėgo nemažai metų, visada su pagarba ir dėkingumu prisimename mūsų mokyklą ir Mokytojus iš didžiosios raidės - matematikos mokytoją R. Bradauskienę, fizikos mokytoją ir direktorę E. Montvydienę, biologijos mokytoją A. Sadauskienę, rusų kalbos mokytoją Sarmolotovą, anglų kalbos mokytoją Z. Jurgaitytę, geografijos mokytoją B. Dajoraitę. Norėjome pasakyti AČIŪ už suteiktas žinias ir atvertas duris į platųjį pasaulį, už tai, ką išmokome ir kuo tapome.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija iki egzaminų sesijos likusias šimtą dienų pasitiko nauja mokyklos tradicija - mokyklą paliekanti XXVII laida pristatė spektaklio „Dūmeliai arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ premjerą. Kad šioje gimnazijoje mokosi moksliukai, nepakeliantys galvų nuo knygų - tik pasenęs mitas. Gimnazijos sėkmė - talentingi moksleiviai, atsidavusi pedagogų komanda ir didžiulis mokyklos administracijos siekis ugdyti laisvus, laimingus žmones.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje duris atvėrė ISM „Verslo klasė“ – pirmoji tokia uostamiestyje. Modernioje klasėje bus plėtojami šiuolaikinio mokymo metodai, siekiant sustiprinti moksleivių ekonomikos, finansinio raštingumo ir verslumo žinias. Pamokas ves mokytojai ir ISM universiteto dėstytojai bei alumnai.
Kovo 27 dieną Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centre įvyko išskirtinis renginys – debatų prezentacija, kur aštuoni Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos vienuoliktokai nagrinėjo itin aktualią šiandienos visuomenei temą: ar socialinės medijos daro daugiau naudos ar žalos?
Šie debatai buvo surengti Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos anglų kalbos mokytojos Redos Mačiukaitienės iniciatyva, siekiant supažindinti kitus miesto anglų kalbos mokytojus su debatų organizavimu, jų vykdymu ir svarba ugdymo procese. Tikslas buvo parodyti, kaip debatai gali tapti puikiu būdu lavinti mokinių kritinį mąstymą, komandinio darbo įgūdžius bei viešojo kalbėjimo ir užsienio kalbų mokėjimo gebėjimus.
Skaityti toliau...
Viltė Pociūtė - 1f klasės „Ąžuolyno“ gimnazijos moksleivė. Viltė nuo pat vaikystės domisi menu, užsiima tapyba. Savo puikiu talentu nusprendė pasidalinti ir su gimnazijos bendruomene. Originalų Viltės kūrinį galime rasti mokyklos skaitykloje - ten visą sieną puošia spalvų išmargintas piešinys. Artimiau susipažinkime su Vilte ir jos požiūriu į pasaulį.
Kaip apibūdintum save? Kaip Tave mato šeima, artimieji?
Manau, save apibūdinčiau kaip žmogų-chameleoną. Esu gan nepastovus žmogus, visada prisitaikau prie aplinkos, kurioje esu, ir turiu begalę pomėgių. Esu kūrybiška, visas mano gyvenimas mažiau ar daugiau susijęs su menais. Esu perfekcionistė, mėgstu, kai viskas yra taip, kaip suplanavau, bet labai dažnai taip nenutinka ir tenka suktis iš padėties. Tada pasimato mano vidinis lyderis, kurį bandau nuslėpti, nes taip dažnai pamirštu žmones, esančius šalia, jų jausmus, be to, būdama lyderio pozicijoje pati žeidžiu save. Manau, šeima ar draugai mane apibūdintų panašiai.
Kovo 28 dieną dramos būrelį lankančios „Ąžuolyno“ gimnazijos pirmokės viešėjo Klaipėdos Vydūno gimnazijoje. Merginos 1-4 teatro klasių mokiniams pristatė teatralizuotas sakmes apie laumes. Mažiesiems pasirodymas labai patiko. Šventė buvo skirta Teatro dienai paminėti.