Navigacija

Gamtos mokslų savaitė
Renginiai Kovo 18-22, 2019
Gimnazija iš vidaus






















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Socialinias pedagogas

Socialinė pedagogė – Vaida Martyšienė, 209 kab., tel. 861431398, el. paštas  vmartysiene@gmail.com

 Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:
Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

 Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  1. Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  2. Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 Parengta vadovaujantis:

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius [interaktyvus]. [žiūrėta 2017-09-07] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f

 

Socialinės pedagogės darbo laikas

Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d.

PIRMADIENIS

 ANTRADIENIS

TREČIADIENIS 

 KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

Konsultacijos

 Kita veikla

 Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-17.00

8.00-12.00

12.30-15.30

8.00-12.00

12.30-15.00

 

PIETŪS: 12.00 iki 12.30 val.


______________________________________________________
Informacija dėl vaiko laikinosios globos

Informacija dėl socialinės paramos mokiniams

Informacija viešinimui dėl mokinių nemokamo maitinimo

Pranešimas tėvams dėl maisto į namus

Prašymo forma

______________________________________________________

Informacija dėl gyvenamosios vietos deklaravimo
______________________________________________________
Informacija dėl transporto išlaidų kompensavimo
Prašymo, dėl transporto išlaidų kompensavimo, forma

Bilietų atsiskaitymas

_____________________________________________________

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2019-04-09 11:34:14

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai

 „Neeilinis įvykis ne tik teatro, bet apskritai visos lietuviškos scenos istorijoje“, – būtent taip rašytojas ir žurnalistas Gediminas Jankus apibūdino Nacionaliniame Kauno dramos teatre ir mūsų balandžio 12d. išvystą Gintaro Varno režisuotą Joshua Sobolio pjesės „Getas“ pastatymą. Trys valandos ir trisdešimt minučių akistatos su vienu košmariškiausių, skaudžiausių mūsų istorijos tarpsnių, spoksančiu tiesiai į akis, dainuojančiu žydiškas dainas tiesiai į ausį ir nesibodinčiu durti pirštu į bendrą tautos sąžinę.

     

 

2019-04-17 Autorius: Ema Purickaitė, 3d klasė
blog image

Savanorystė - tai galimybė pasijausti naudingam bet kokio amžiaus žmonėms. Savaitgalį įvyko kasmetinė akcija „Maisto Bankas”. Šioje akcijoje turėjome galimybę dalyvauti ir mes - „Ąžuolyno” gimnazijos  mokiniai. Aš jau nebe pirmus metus dalyvauju savanoriškoje veikloje, ypač „Maisto banke”. Kiekvieną sezoną su didžiuliu noru prisidedu prie jų organizuojamų akcijų. Šį kartą pamainoje aš išbuvau 3,5 valandos. Savanoriavimas man taip  patinka, kad net nepastebiu, kaip greitai eina laikas, su kiek naujų žmonių pabendrauju, kad visą tą laiką prastoviu su šypsena veide ir kad nuoširdžiai su visais bendrauju. Aš nepajutau, kad nuo stovėjimo man nutirpo kojos ar kad esu pavargusi labiau negu įprastai, nes visa tai užgožė žmonių šypsenos, jų bendravimas ir mano didžiulis noras padėti kitiems. O koks gi geresnis būdas visa tai patirti, jei ne savanorystė?

 

2019-04-09 Autorius: Sintija Bambalaitė, 1b
blog image

Šių metų kovo 29-ą dieną mūsų gimnazijoje, etikos kabinete, vyko paskaita, kurią vedė Vytautas Masiokas, apie studijas užsienyje. Paskaitoje mes praplėtėme savo žinias apie užsienio universitetus, aptarėme pagrindines problemas, kylančias mokiniams, norintiems studijuoti užsienyje. Daug diskutavome, dalinomės savo patirtimi ir net išgirdome keletą istorijų iš Vytauto Masioko. Jis papasakojo, su kuo jam pačiam teko susidurti studijuojant Europoje. Lyginome geriausių pasaulio universitetų vertinimo tinklapius QS ir Times higher education. Trumpai aptarėme priėmimo tvarką į geriausius universitetus: ko reikia, kad patektum, kokius egzaminus turi išlaikyti, koks turi būti ir kaip skaičiuojamas pažymių vidurkis. Taip pat lyginome universitetus Europoje ir Amerikoje pagal mokslo kainas, trukmę, kokybę. Vytautas Masiokas taip pat užsiminė apie universitetus Azijoje, šio žemyno rinkos galimybes. Mes taip pat kalbėjome apie tai, kokio tipo universitetai ir aukštosios mokyklos labiausiai tinka skirtingiems žmonėms. Vieni nori atlikti daug praktikos darbų, mokytis per patirtį, o kitiems lengviau, mokantis teoriją. Manau, jog kiekvienas iš mūsų puikiai praleido savo laiką ir jei dar nesate tikri, tokio tipo paskaitos tikrai gali padėti jums pasirinkti savąjį gyvenimo kelią.

 

2019-04-09 Autorius: Agnė Eidininkaitė, 2e
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas