Navigacija

Šokių, tautinių kostiumų, regionų tarmių, kulinarinio paveldo šventė „Tu mums viena“
Renginiai Vasario 9, 2018
Svarbu
Socialinias pedagogas

Socialinė pedagogė – Vaida Martyšienė, 209 kab., tel. 861431398, el.p.: vmartysiene@gmail.com

 Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:
Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

 Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  1. Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  2. Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 Parengta vadovaujantis:

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius [interaktyvus]. [žiūrėta 2017-09-07] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f

 

Socialinės pedagogės darbo laikas

Nuo 2017 m. rugsėjo 1 d.

 

DARBO DIENA

DARBO LAIKAS

PIETŪS

Pirmadienis

8.00-15.30

12.00-12.30 val.

Antradienis

8.00-16.00

12.00-12.30 val.

Trečiadienis

8.00-16.00

12.00-12.30 val.

Ketvirtadienis

8.00-15.30

12.00-12.30 val.

Penktadienis

8.00-15.30

12.00-12.30 val.

 
______________________________________________________
Informacija dėl vaiko laikinosios globos

Informacija dėl socialinės paramos mokiniams

Pranešimas tėvams dėl maisto į namus

Prašymo forma

______________________________________________________

Informacija dėl gyvenamosios vietos deklaravimo
______________________________________________________
Informacija dėl transporto išlaidų kompensavimo
Prašymo, dėl transporto išlaidų kompensavimo, forma

Bilietų atsiskaitymas

_____________________________________________________

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2017-10-18 10:33:20

Svarbu
Sveikatos dienai
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Trečiadienį Nacionaliniame muziejuje LDK valdovų rūmai vyko 2017 metais tarptautinėse olimpiadose ir konkursuose dalyvavusių mokinių, jų mokytojų ir komandų vadovų pagerbimo šventė. 2017-aisiais tarptautinėse mokinių olimpiadose ir konkursuose dalyvavo 89 mokiniai. Į Lietuvą jie parsivežė 40 medalių (6 aukso, 13 sidabro, 21 bronzos), tris specialiuosius prizus, du komandinius sidabro medalius, 6 pagyrimo raštus.

Mūsų šalies delegacijų nariai garbingai atstovavo Lietuvai tiek kaimyninėse, tiek tolimiausiose pasaulio valstybėse, tokiose kaip Indonezija, Australija, Brazilija. Trys tarptautinės olimpiados - Vidurio Europos matematikos, Baltijos šalių geografijos ir Baltijos šalių chemijos - šiemet vyko ir Lietuvoje.

Apie 200 šventės dalyvių sulaukė iškilmingų sveikinimų ministro pirmininko Sauliaus Skvernelio vardu, mokinius bei mokytojus sveikino švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius.

Prieš didžiąsias metų šventes organizuojamas renginys - tai galimybė dar kartą prisiminti laimėjimus, įsimintinas akimirkas, susitikti su draugais, iniciatyviais mokytojais, vadovais ir padėkoti jiems - kuriantiems Lietuvos ateitį.

Publikuota Klaipėda 2017-12-20

Vos prieš kelias savaites Pasaulinėje geografų olimpiadoje sidabro medalį laimėjęs klaipėdietis, "Ąžuolyno" gimnazijos auklėtinis Gilbertas Umbražūnas ruošiasi į Kembridžo universitetą, kur nuo šio rudens studijuos gamtos mokslus.

Publikuota Klaipėda 2017-08-25
Naujausi blogo įrašai
blog image

Išvykstant (Tremtis)

Naktis – bežvaigždė, juoda –
Nuščiūva ir traukiasi.
Nes kai kam ,,šiąnakt“ virs ,,kažkada“,
Bet amžinai skaudės prisiminimuose.

Grėsmingi smūgiai į duris.
Baimė man suriša kojas.
Pikti riksmai suplėšo mintis,
O jie -,,skubėk!“- vis kartoja.

Daugiau...

2018-02-14 Autorius: Agnė Valaitytė, 2c

Vasario 2-ą  dieną, penktadienį, Klaipėdos ,,Ąžuolyno“ gimnazijoje vyko šokių, tautinių kostiumų, regionų tarmių ir kulinarinio paveldo šventė ,,Tu mums viena“. Išskirtinis renginys, skirtas paminėti Lietuvos atkūrimo 100-metį, subūrė apie 180 svečių iš įvairių Lietuvos etnografinių regionų bei Latvijos. Suvalkijos, Žemaitijos, Dzūkijos, Aukštaitijos, Mažosios Lietuvos ir Latvijos regiono Latgale atstovai kalbėjo savo krašto tarmėmis, stebino žiūrovus įdomiais ir linksmais šokiais, be to, pristatė tautinius kostiumus bei išskirtinio kulinarinio paveldo patiekalus. Pagrindinis renginio tikslas - susipažinti su Lietuvos ir Latvijos etnografinių regionų tradicijomis bei įrodyti, kad mums jos svarbios, perduodamos iš kartos į kartą jau šimtą metų.

2018-02-09 Autorius: Agnė Valaitytė, 2c
blog image

Sausio 7-ą dieną „Ąžuolyno“ gimnazijos mokiniai su etikos mokytoja L. Inčerauskaite ir tikybos mokytoja G.Overlingiene aplankė „Carito“ senelių globos namus pasveikinti senelius Lietuvos nepriklausomybės 100-mečio proga. Gimnazistai deklamavo Maironio eilėraščius bei dainavo patriotines dainas. Po savo pasirodymo mokiniai klausėsi senelių atliekamų dainų ir deklamuojamų eilėraščių bei kartu giedojo Lietuvos ir „Carito“ globos namų himnus. Mokiniai parsinešė puikių įspūdžių, naujos patirties  ir gerą nuotaiką.

Daugiau nuotraukų, galite matyti čia...

2018-02-09 Autorius: Milena Serych, 1a klasė
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas