Navigacija

Pirmokų vakaro linksmybės
Mokyklos gyvenimas Gruodžio 1 d., 2018
Gimnazija iš vidaus















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Socialinias pedagogas

Socialinė pedagogė – Vaida Martyšienė, 209 kab., tel. 861431398, el.p.: vmartysiene@gmail.com

 Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:
Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

 Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  1. Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  2. Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 Parengta vadovaujantis:

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius [interaktyvus]. [žiūrėta 2017-09-07] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f

 

Socialinės pedagogės darbo laikas

Nuo 2018 m. rugsėjo 1 d.

PIRMADIENIS

 ANTRADIENIS

TREČIADIENIS 

 KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

Konsultacijos

 Kita veikla

 Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-17.00

8.00-12.00

12.30-15.30

8.00-12.00

12.30-15.00

 

PIETŪS: 12.00 iki 12.30 val.


______________________________________________________
Informacija dėl vaiko laikinosios globos

Informacija dėl socialinės paramos mokiniams

Informacija viešinimui dėl mokinių nemokamo maitinimo

Pranešimas tėvams dėl maisto į namus

Prašymo forma

______________________________________________________

Informacija dėl gyvenamosios vietos deklaravimo
______________________________________________________
Informacija dėl transporto išlaidų kompensavimo
Prašymo, dėl transporto išlaidų kompensavimo, forma

Bilietų atsiskaitymas

_____________________________________________________

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-09-24 11:33:27

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai

 Senasis Dienorašti...                                                                                                   Spalio 13

   Paklausiu: kas aš?

   Tikriausiai atsakytum: pamiršau.

   Bjaurybė! Ne… Aš pati neprisimenu savęs. Tu – nekaltas. Žinoma. Jau skolinuosi tą žodį? Netikrą ir beformį. Dabar dažnai girdžiu: ,,Dėl to niekas nekaltas.”

    Žinai, čia – aštru. Kvapas. Braižo kvėpavimą. Nebesuprasi – jis tik vaistų ar visur įsismelkęs. Adata, įsmigusi į ranką. Balta spalva – net ji aštri!.. O spengianti tyla… Drasko ausis. Ją kartais išveja už durų. Lankytojai. Ir šiandien buvo. Nes aš – ėjau. Bet - melas! Tik slinkau. Su virpančia gyvybe.

   Nežinojau, kur eiti. Pasukti. Tada pamačiau spalvas. Ten – langas. Už jo – medžiai. Ir suklupau. Nes kas aš? Kas esu, kad būčiau verta atsigerti drėgnų lapų kvapo? Klausytis vėjo? Bent pro įkalinusio lango plyšį.

   Niekas. Jei pamiršta, aš – Niekas. Neverta vaikščioti. Sizifo darbas. Tabletės, skysčiai tegul naikina ne skausmą, o mane. Arba abu. Daugiau aš neisiu. Nereikalingos niekam spalvos.

 

Balta pavirs juoda,

Kai naktis uždengs

Mano siluetą…

Skaityti toliau...

 

2018-12-11 Autorius: Agnė Valaitytė (3c),
blog image

 Visi norime išmokti kalbų, kad nuvykę  į užsienį galėtume susikalbėti su vietiniais gyventojais ar bent suprasti, ką jie sako. Todėl paėmiau interviu iš mūsų ispanų kalbos mokytojos Jūratės Derukaitės.

 Kada susidomėjote ispanų kalba?

 Kai studijavau universitete. Studijavau Lietuvių filologiją Vilniaus universitete, nes tais laikais dar nebuvo tokios specialybės, kaip ispanų kalba. Kai įstojau i lituanistiką, bestudijuodama ir susidomėjau. Man visada gyvenime labai patiko kalbos. Kai išmokau skaityti ir rasdavau nepažįstamų žodžių , visur stengdavausi juos perskaityti. O kodėl pasirinkau  būtent ispanų, ne kitą kalbą, tai kad tais laikais buvo labai populiari italų kalba. Buvo suklestėjusi  italų muzika ir dainos, bet aš nenorėjau. Galvojau, kad  geriau pasidomėsiu kalba, kuri buvo labai panaši, ir pataikiau.

 Kuo jums yra išskirtinė ispanų kalba?

Tuo, kad yra 2-a pasaulyje kalba, kuria daugiausia žmonės kalba. Jeigu neskaičiuosime kinų kalbos, kur yra labai daug gyventojų, po anglų kalbos tai yra antra vartojama kalba pasaulyje.

Skaityti toliau...

 

2018-12-11 Autorius: D.Adomaitytė, 1d
blog image

Penktadienį, gruodžio  pirmąją dieną, mokyklos pirmokai skubėjo į jiems organizuotą šventę – pirmokų susipažinimo vakarą aktų salėje. Prieš mėnesį kiekviena klasė išsitraukė pavadinimą pasakos, kurią turėjo paversti modernia ir ją suvaidinti. Ilgai repetavę ir sunkiai gludinę savo idėjas, čia jie suskubo jas pademonstruoti. Tačiau verta paminėti, jog šis pasirodymų vakaras neliko be komisijos, kurią sudarė biologijos mokytoja Ieva Šiaulienė ir jos dukrytės, socialinė pedagogė Vaiva Martyšienė bei ugdymo karjerai specialistė Aušra Butkuvienė.

Skaityti toliau...

 

2018-12-11 Autorius: Kristupas Linas Bernotas,1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas