Navigacija

Pirmokų dviračių žygis
Renginiai Birželio 4-5, 2019
Gimnazija iš vidaus
























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Socialinias pedagogas

Socialinė pedagogė – Vaida Martyšienė, 209 kab., tel. 861431398, el. paštas  vaida.martysiene@azuolynogimnazija.lt

 Gimnazijos socialinio pedagogo darbo tikslas – padėti įgyvendinti vaiko ir mokinio teisę į mokslą, užtikrinti jo saugumą mokykloje bei sudaryti prielaidas pozityviai vaiko ir mokinio socializacijai ir pilietinei brandai.

Veiklos uždaviniai:
Ugdyti mokinių socialinius įgūdžius, gebėjimą atsispirti žalingiems įpročiams, organizuoti prevencines veiklas, vesti individualias konsultacijas ir užsiėmimus grupėse;
Analizuoti konfliktines situacijas mokykloje, nustatyti priežastis bei galimybes padėti vaikui mokiniui suprasti savo ir kitų elgesį, konkrečioje situacijoje, spręsti su tuo susijusias problemas.
Vaiko mokinio problemos sprendžiamos ir veikla vykdoma bendradarbiaujant su kitais mokykloje dirbančiais mokytojais, klasių vadovais, kitais specialistais, tėvais (globėjais, rūpintojais) taip pat pasitelkiant mokyklos bendruomenę.
Veikla grindžiama vaiko ir mokinio interesų, orumo, individualizavimo, visapusiškumo, prieinamumo, vaiko dalyvavimo priimant su juo susijusius sprendimus, bendradarbiavimo, konfidencialumo principais.

Veiklos turinys:

  • vertina socialinės pedagoginės pagalbos vaikui ir mokiniui poreikius (kartu su kitais specialistais), esant būtinybei gali lankytis pamokose, neformaliojo ugdymo ir kitose veiklose;
  • konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus (globėjus, rūpintojus), mokyklos bendruomenę socialinių pedagoginių problemų sprendimo, socialinės pedagoginės pagalbos teikimo klausimais;
  • dalyvauja sprendžiant krizinius atvejus mokykloje, ugdymo ir socialinių įgūdžių problemas;
  • numato socialinės pedagoginės pagalbos teikimo vaikui ir mokiniui būdus bei formas bendradarbiaudamas su mokytojais, klasių vadovais, tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais specialistais, švietimo pagalbos įstaigomis, kitais su vaiku ir mokiniu dirbančiais asmenimis, socialinių paslaugų ir sveikatos priežiūros įstaigomis, teisėsaugos institucijomis, socialiniais partneriais;
  • šviečia mokyklos bendruomenę socialinės pedagoginės pagalbos teikimo, mokyklos nelankymo ir kitų neigiamų socialinių reiškinių prevencijos, pozityviosios socializacijos klausimais, nuolat tobulina savo kompetencijas;
  • inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokyklos Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdant vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius;
  • atlieka aktualius socialinius pedagoginius tyrimus mokykloje, atsižvelgdamas į mokyklos bendruomenės poreikius (prioritetus, strateginį ir metinį veiklos planus);
  • renka, kaupia ir analizuoja informaciją, reikalingą vaikų ir mokinių problemoms spręsti, bendradarbiaudamas su mokyklos bendruomene, esant būtinybei – su kitomis institucijomis;
  • rengia ir skleidžia informaciją apie socialinę – pedagoginę pagalbą;
  • tvarko ir pildo darbo dokumentus (konsultacijų žurnalą ir kitus reikiamus dokumentus);
  • planuoja ir derina su mokyklos vadovu metinės veiklos prioritetus ir pagal juos rengia savo veiklos programą mokslo metams.

Socialinis pedagogas atsako už kokybišką savo funkcijų vykdymą, korektišką gautų duomenų panaudojimą ir informacijos konfidencialumą, vaikų ir mokinių saugumą teikiant socialinę pedagoginę pagalbą.

 Socialinės – pedagoginės veiklos planavimas:

  1. Socialinio pedagogo darbo savaitės trukmė – 5 darbo dienos, iš viso 36 val. per savaitę.
  2. Darbo laiko paskirstymas ir planavimas gali būti koreguojamas dėl darbo turinio ypatumų ir pasirinktų darbo metodų ar būdų sudėtingumo.

 Parengta vadovaujantis:

Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija Dėl Mokyklos socialinio pedagogo pavyzdinio pareigybės aprašo patvirtinimo 2016 m. lapkričio 2 d. Nr. V-951 Vilnius [interaktyvus]. [žiūrėta 2017-09-07] https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/7bbad330a19111e69ad4c8713b612d0f

 

Socialinės pedagogės darbo laikas

Nuo 2019 m. rugsėjo 1 d.

PIRMADIENIS

 ANTRADIENIS

TREČIADIENIS 

Konsultacijos

 Kita veikla

 Konsultacijos

 Kita veikla

Konsultacijos

 Kita veikla

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-15.00

8.00-12.00

12.30-17.00

 KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

 

Konsultacijos

Kita veikla

Konsultacijos

Kita veikla

8.00-12.00

12.30-15.30

8.00-12.00

12.30-15.00

PIETŪS: 12.00 iki 12.30 val.

 

______________________________________________________
Informacija dėl vaiko laikinosios globos

Informacija dėl socialinės paramos mokiniams

Informacija viešinimui dėl mokinių nemokamo maitinimo

Pranešimas tėvams dėl maisto į namus

Prašymo forma

______________________________________________________

Informacija dėl gyvenamosios vietos deklaravimo
______________________________________________________
Informacija dėl transporto išlaidų kompensavimo
Prašymo, dėl transporto išlaidų kompensavimo, forma

Bilietų atsiskaitymas

_____________________________________________________

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2019-09-25 09:16:06

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Gimnazistės Agnės Valaitytėas eilėraščiai spaudoje.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-09-22

Klaipėdos centriniame stadione šviečiant saulutei vykusios rudens kroso varžybos sukvietė net 758 dalyvius. Bendroje įskaitoje dėl nugalėtojų vardo varžėsi 11 Klaipėdos gimnazijų ir 18 progimnazijų.

Tarp gimnazijų triumfavo „Ąžuolyno“ gimnazija, surinkusi 326 taškus. Antroje vietoje su 314 taškų liko Vytauto Didžiojo gimnazija, trečia - „Varpo“ gimnazija (299 tšk.).

Progimnazijų įskaitoje lygių neturėjo Gedminų mokykla (198 tšk.). Antroji vieta atiteko „Versmės“ progimnazijai (178 tšk.), trečioji - Simono Dacho progimnazijai (137 tšk.).

 

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-09-25
Naujausi blogo įrašai
blog image

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos I klasių mokiniai rugsėjo 24 d. dalyvavo  pilietinėje iniciatyvoje „Atminties kelias“, skirtoje žydų genocido aukų atminimo dienai. Ekskursija vyko Klaipėdoje žydams svarbiose vietose. Iš pradžių ėjome į Klaipėdos žydų bendruomenės namus. Ten praėjome Raudų sienos imitaciją. Taip pat perėjome alėją, skirtą genocido aukoms paminėti. Senamiestyje apžiūrėjom buvusių sinagogų liekanas. Klausėmės mokytojos pasakojimų apie Klaipėdos kraštui svarbią žydų kilmės asmenybę Julių Liudviką Vynerį, kuris paliko savo didžiulius turtus Klaipėdos miestui. Aplankėme jo buvusius namus, banką ir baigėme savo ekskursiją su šiltu ,,ačiū‘‘ istorijos mokytojai Redai Veličkaitei.

 

2019-10-14 Autorius: Erikas Astrauskis,  1e
blog image

Žiūrint į pasaulį vaiko akimis, mokytojai, su kuriais jam tenka susidurti, į kurių rankas jis patenka, yra ypač svarbūs. Mokykloje jis praleis du trečdalius savo vaikystės ir paauglystės ir su mokytojais bendraus kiekvieną dieną, todėl tų mokytojų rankos, kartu su vaiko tėvų rankomis lipdo ir formuoja jo asmenybę ir jo ateitį. Tai paverčia mokytojo profesiją ypatinga. Būtent nuo mokytojo priklauso, koks bus vaiko santykis su įvairiausiomis gyvenimo, mokslo, kultūros, meno sritimis.

 Tačiau žiūrint į pasaulį mokytojo akimis, vaikai, su kuriais jam tenka susidurti, plaukia pro šalį kaip nesiliaujanti srovė mažų žiburėlių, jonvabalių. Kurį laiką jie pavieši mokytojo globoj, užmezga trapų ryšį, bet ilgainiui turi skristi tolyn, o juos pakeičia kiti žiburėliai, tuos – dar kiti, ir taip jie plaukia pro šalį, lyg švytintis upelis. Kaip tada reikia priimti tą faktą, kad kiekvieno iš tų mažų žiburėlių asmenybėje mokytojas palieka pėdsaką? Kaip reikia sužiūrėti, kad nepaliktum jo skausmingo ar kartaus, kai jų tiek daug? Mokytojai, patys kažkada buvę mokiniais, supranta, kaip tai jaučiasi, kai rankos, formuojančios tave, spaudžia per stipriai, nemaloniai, bet kaip tą sužiūrėti, kai žiburėlių tiek daug, jie tokie maži ir taip greitai juda?

 Todėl mokytojo profesija sudėtinga, todėl ji ir ypatinga.

 

 

2019-10-14 Autorius: Gabrielė Jasevičiūtė , 4b
blog image

Mokykla - neatsiejamas civilizuoto žmogaus gyvenimo etapas, suteikiantis naujų potyrių bei begalybę žinių. Man ne kartą yra iškilęs klausimas, ar egzistuotų visa ugdymo sistema be mokytojų, ir su apmaudu privalau paminėti, jog tik maža dalis žmonių susimąsto apie tai. Be mokytojų, dalis mokinių tikriausiai tuščiai skaitytų knygas, kita naršytų internete, ieškotų medžiagos, nesuprasdama, kam ji reikalinga, o likusieji džiaugtųsi pasiutusia jaunyste. Tad galime suvokti, jog pedagogo profesija yra ne tik būtina, bet ir be galo sudėtinga. Išties sunku sudominti šiuolaikinį jaunimą literatūriniais kūriniais apie svetimą Renesansą ar gūdžius pagoniškus laikus. Sunku ne tik sudominti, bet ir paprasčiausiai susikalbėti. Ypač sudėtinga mokyti, kai, atidavęs visą save, nejauti iš mokinio grįžtamojo ryšio. Širdį apkartina ir visuomenės požiūris į šią profesiją. Daugumai tėvų atrodo, jog mokytojas yra Dievas, stebuklingai sukursiantis iš vaiko antrąjį einšteiną, šekspyrą, euklidą ar kitą mokslininką bei menininką. Dažniausiai pamirštama, jog mokytojas taip pat yra žmogus, norintis supratimo ir užuojautos, pagarbos bei švelnumo. Laikas suprasti, kad pedagogas nėra įrankis išsilavinimui įgyti. Mokytojas- saulės spindulys, suteikiantis žinias ir ugdantis moralines vertybes, tačiau tik nuo moksleivio priklauso, ar šviesa bus sugerta, ar spinduliai išsisklaidys.

Ačiū Jums, mokytojau...

2019-10-07 Autorius: Šarlota Galinauskaitė, 4e
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas