Navigacija

„Noriu Tave apkabinti...“
Mokyklos gyvenimas Gruodžio 20, 2018
Gimnazija iš vidaus

















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Metodinė taryba
Metodinę tarybą sudaro metodinės tarybos pirmininkas, metodinių grupių pirmininkai, gimnazijos administracija ir mokytojai ekspertai. Veiklą koordinuoja direktoriaus pavaduotoja ugdymui Virgenija Valaitienė.

2017-2018 m.m. metodinės tarybos pirmininkė – J.Jovaišienė.

Metodinės grupės ir pirmininkai:

V.Dulevičienė - lietuvių k. mokytojų metodinė grupė

A.Kažukauskienė - užsienio k. (anglų, rusų, vokiečių, prancūzų, ispanų) mokytojų metodinė grupė

V.Šileikienė - matematikos (matematikos ir informatikos) mokytojų metodinė grupė

D.Tarnienė - socialinių mokslų ir dorinio ugdymo (istorijos, geografijos, psichologijos, tikybos, etikos ir ekonomikos) mokytojų metodinė grupė

V.Gineikė - gamtos mokslų (fizikos, chemijos, biologijos) mokytojų metodinė grupė

N.Pamparienė - technologijų ir menų (technologijų, muzikos, dailės, teatro, šokio) mokytojų metodinė grupė

I.Bartninkienė - kūno kultūros (kūno k. ir aerobikos) mokytojų metodinė grupė

R.Miknevičienė - klasės vadovų metodinė grupė

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-01-26 11:00:05

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai
blog image

Baigiantis 2018 metams, 1a ir 1c klasės su lietuvių kalbos mokytoja R.Babraitiene vyko į Kauną.  Mūsų kelionės tikslas buvo spektaklis „Gentis” pagal I. Simonaitytės romaną „Aukštujų Šimonių likimas“. Spektaklio režisierius-Agnius Jankevičius. Mane labiausiai palytėję žodžiai: „Mano genties nebėra. Yra tušti trobesiai. Užkaltos durys ir langai. Ir nors seniai tuščia, aš vis vien grįžtu ten. Mintimis. Grįžtu susitikti.“ Išvykome 9 valandą ryte. Atvažiavę į Kauną aplankėme Maironio muziejų. Vaikščiojome po jo buvusius apartamentus. Tikėjausi, jog tai bus eilinis, niekuo neišsiskiriantis muziejus. Mano išankstinis nusistatymas nepasitvirtino. Buvo įdomu ir informatyvu. Labiausiai įsiminė istorija apie per aukštai pakabintą veidrodį Maironio svetainėje. Pas jį atėjusios viešnios jam skųsdavosi, kad negali matyti savo atvaizdo veidrodyje. Maironis turėjo paprastą atsakymą, kuriam nėra lygių. Jis sakydavo: „Jūs atrodote taip pat gražiai kaip visada, veidrodis jums nereikalingas“. Gidė paaiškino, jog veidrodis yra skirtas vizualiai padidinti kambarį, o ne pasižiūrėti į save. Turėjome laisvo laiko, kurio metu vaikščiojome po Kauno senamiestį ir kitas gražias vietas. Šeštą valandą prasidėjęs spektaklis nustebino dekoracijų grožiu, suderintu su paprastumu, bei spektaklio aktualumu šiandienai. Spektaklis parodė, kaip vienas veiksmas gali lemti  kelių tos šeimos kartų likimą. Supratau, jog  turime galvoti apie savo veiksmus ir jų įtaką mūsų aplinkiniams, nes ateitis yra nenuspėjama. Spektakliui pasibaigus, sėdome į autobusą ir grįžome į Klaipėdą. Kelionė buvo trumpa, bet prasminga. Praplėtėme savo akiratį ir papildėme savo žinių bagažą keliomis įdomiomis įžvalgomis. Daug skirtingų asmenybių - daug skirtingų nuomonių, bet manoji tokia.

 

2019-02-15 Autorius: I.Jankūnaitė, 1c
blog image

   Vasario 1os dienos  rytas ,,Ąžuolyno‘‘ gimnazijoje prasidėjo kitaip  nei kasdien. Tačiau taip pat, kaip ir kiekvienais metais panašiu laiku. Signalizuojantys automobiliai, netvarkingai pastatyti, tiksliau, ,,sugrūsti‘‘ kieme, įdomūs išskirtiniai kostiumai... Tai reiškia – pagaliau Šimtadienis, viena laukiamiausių vyriausiųjų gimnazistų švenčių. Diena, kai galima pasilinksminti likus 100 dienų iki egzaminų. Taigi ketvirtokai pirmiausia rinkosi į valgyklą pusryčių – manų košės – pasistiprinti prieš užduotis. Atlikę užduotis, pareikalavusias ir jėgų, ir energijos, abiturientai pamatė filmuką, sukurtą iš jų siųstos juokingos ir šiek tiek kompromituojančios medžiagos apie juos. Iki vidurdienio jie lankėsi klasėse, įsiamžino su originaliais kostiumais, mokykloje grojo muzika.

Toliau...

 

2019-02-07 Autorius: A.Valaitytė, 3c

Karo aidas

 O, Dieve, aš nebegaliu,
Visa tauta mūsiškė jau išseko.
Visiems mums karas jau įgriso.
Man atsibodo tie kareivių aimanų aidai.

Visur jau kraujas plūsta,
Gatves lavonai nekalti nugulę.
Jau lesa juos varnėnai išsijuosę.
Tuoj liks čia tik išklerę kaulai pavieni.

Danguj neišsisklaido jau ugnis,
Apkurtę mes visi seniai.
Maldauju,  man padėki baigti
Tą marą šiandienų senų.

Kiek galima kariauti,
Ar dar tau negana aukų.
Jau žuvo tūkstančiai vaikų,
O dar ir milijonai vyresnių.

Prašau, atsiųsk man lietų šioj sausroj.
Tegul nuplauna nuodėmes manas.
Tikėkimės, kad nebesikartos,
Istorija laikuos pasaulio būsimuos.

Daugiau eilėraščių

2019-02-01 Autorius: K.L.Bernotas, 1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas