Rekomenduojame 2023-2024 m. m. I gimnazijos klasės mokiniams žinias plėsti, gilinti renkantis modulius.
Siūlomi moduliai:
Eil. Nr. |
Modulio pavadinimas |
Modulio paskirtis |
Mokytojas |
1. |
Išlyginamasis lietuvių kalbos modulis „Kaip išmokti rašyti be klaidų?“ |
Modulio programa siekiama, kad mokiniai, turintys raštingumo spragų, ugdytųsi gebėjimus taisyklingai rašyti; mokėtų privalomosios rašybos ir skyrybos taisykles ir jas taikytų rašydami; ugdytųsi nuostatą taisyklingai vartoti kalbą, gerintų taisyklingos rašybos ir skyrybos gebėjimus |
V.Dumčiuvienė, V.Dulevičienė |
2. |
Orientuojamasis biologijos modulis „Biologija visur“ |
Modulis skirtas mokiniams, norintiems pakartoti ir pagilinti biologijos žinias, spręsti sudėtingesnius uždavinius, analizuoti įvairesnę literatūrą bei įžvelgti biologiją aplink save |
I.Šiaulienė |
3. |
Orientuojamasis fizikos modulis „Fizika visiems“ I dalis |
Modulis skirtas mokiniams, norintiems geriau suprasti fiziką, fizikinius reiškinius, išmokti spręsti sudėtingesnius uždavinius,, modeliuoti ir atlikti bandymus. užsiėmimai padės mokiniams ruoštis fizikos čempionatui ir olimpiadai | S.Žukauskas |
4. |
Orientuojamasis chemijos modulis „Skaičiai chemijoje” |
Modulio programa siūlo mokiniui atlikti įdomesnius ir sudėtingesnius skaičiavimus, kuriems reikalingas kritinis mąstymas ir sprendimo logika. Mokiniai įgis daugiau žinių ir įgūdžių sprendžiant tipinius ir netipinius chemijos uždavinius | J. Dirginčienė |
5. |
Orientuojamasis istorijos modulis „Asmenybių vaidmuo istorijoje“ |
Modulio tikslas plėtoti mokinių bendrąjį kultūrinį išprusimą, nagrinėjant įvairių istorijos asmenybių gyvenimą, veiklą ir kūrybą | A.Nemickienė |
6. |
Orientuojamasis informacinių technologijų modulis „Programavimo įvadas“ |
Modulis skirtas mokiniams, norintiems išmokti programavimo C++ kalba pradmenų, apsispręsti dėl tolesnės IT dalyko mokymosi krypties. Užsiėmimai padės mokiniams ruoštis informatikos olimpiadai ir programavimo konkursams | V.Žukauskienė |
7. |
Orientuojamasis geografijos modulis „Ateik, ateik į geografiją“ |
Modulis skirtas patyriminiam geografijos ugdymui I-II gimn. kl. Per metus planuojamos trys praktikos: prie jūros, prie Jono kalnelio, „Ąžuolyno“ giraitėje. Praktikos metu ir po jos išmoksite įvertinti aplinką, ją analizuoti, skaityti ir kurti tos aplinkos kartografinį žemėlapį, sukurti savarankiškai legendą ir daug kitų elementų. Mokysimės naudoti išmaniąsias programėles ir arcgis.com ugdymo platformą |
S.Dimienė |
8. |
Anglų kalbos modulis „Debatai anglų kalba“ |
Debatų modulis - tai puiki galimybė praplėsti akiratį, įgyti daugiau žinių įvairiausiomis temomis, vystyti kritinį mąstymą, oratorinius gebėjimus bei gebėjimą dirbti komandoje. Šiame modulyje mokiniai mokysis, kaip formuoti svarius argumentus, aiškiai juos pateikti ir įtikinti, kad jų pozicija yra teisinga. |
R.Mačiukaitienė |
Paskutinį kartą atnaujintas: 2023-08-31 11:27:07
Kristupas Linas Bernotas-Karazija, šiais metais (2022) baigęs Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnaziją, jau garsina gimnaziją visoje Lietuvoje. Jo kelis eilėraščius publikavo meno ir literatūros tinklalapis „Meno bangos“: https://www.menobangos.lt/kristupas-linas-bernotas-karazija-eilerasciai/.
Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas - geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.
Mokyklą baigėme prieš 34 metus, buvome 14-osios vidurinės mokyklos 4-oji laida. Nors prabėgo nemažai metų, visada su pagarba ir dėkingumu prisimename mūsų mokyklą ir Mokytojus iš didžiosios raidės - matematikos mokytoją R. Bradauskienę, fizikos mokytoją ir direktorę E. Montvydienę, biologijos mokytoją A. Sadauskienę, rusų kalbos mokytoją Sarmolotovą, anglų kalbos mokytoją Z. Jurgaitytę, geografijos mokytoją B. Dajoraitę. Norėjome pasakyti AČIŪ už suteiktas žinias ir atvertas duris į platųjį pasaulį, už tai, ką išmokome ir kuo tapome.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazija iki egzaminų sesijos likusias šimtą dienų pasitiko nauja mokyklos tradicija - mokyklą paliekanti XXVII laida pristatė spektaklio „Dūmeliai arba septyneri metai burtų ir magijos mokykloje“ premjerą. Kad šioje gimnazijoje mokosi moksliukai, nepakeliantys galvų nuo knygų - tik pasenęs mitas. Gimnazijos sėkmė - talentingi moksleiviai, atsidavusi pedagogų komanda ir didžiulis mokyklos administracijos siekis ugdyti laisvus, laimingus žmones.
Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje duris atvėrė ISM „Verslo klasė“ – pirmoji tokia uostamiestyje. Modernioje klasėje bus plėtojami šiuolaikinio mokymo metodai, siekiant sustiprinti moksleivių ekonomikos, finansinio raštingumo ir verslumo žinias. Pamokas ves mokytojai ir ISM universiteto dėstytojai bei alumnai.
Kovo 27 dieną Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centre įvyko išskirtinis renginys – debatų prezentacija, kur aštuoni Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos vienuoliktokai nagrinėjo itin aktualią šiandienos visuomenei temą: ar socialinės medijos daro daugiau naudos ar žalos?
Šie debatai buvo surengti Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijos anglų kalbos mokytojos Redos Mačiukaitienės iniciatyva, siekiant supažindinti kitus miesto anglų kalbos mokytojus su debatų organizavimu, jų vykdymu ir svarba ugdymo procese. Tikslas buvo parodyti, kaip debatai gali tapti puikiu būdu lavinti mokinių kritinį mąstymą, komandinio darbo įgūdžius bei viešojo kalbėjimo ir užsienio kalbų mokėjimo gebėjimus.
Skaityti toliau...
Viltė Pociūtė - 1f klasės „Ąžuolyno“ gimnazijos moksleivė. Viltė nuo pat vaikystės domisi menu, užsiima tapyba. Savo puikiu talentu nusprendė pasidalinti ir su gimnazijos bendruomene. Originalų Viltės kūrinį galime rasti mokyklos skaitykloje - ten visą sieną puošia spalvų išmargintas piešinys. Artimiau susipažinkime su Vilte ir jos požiūriu į pasaulį.
Kaip apibūdintum save? Kaip Tave mato šeima, artimieji?
Manau, save apibūdinčiau kaip žmogų-chameleoną. Esu gan nepastovus žmogus, visada prisitaikau prie aplinkos, kurioje esu, ir turiu begalę pomėgių. Esu kūrybiška, visas mano gyvenimas mažiau ar daugiau susijęs su menais. Esu perfekcionistė, mėgstu, kai viskas yra taip, kaip suplanavau, bet labai dažnai taip nenutinka ir tenka suktis iš padėties. Tada pasimato mano vidinis lyderis, kurį bandau nuslėpti, nes taip dažnai pamirštu žmones, esančius šalia, jų jausmus, be to, būdama lyderio pozicijoje pati žeidžiu save. Manau, šeima ar draugai mane apibūdintų panašiai.
Kovo 28 dieną dramos būrelį lankančios „Ąžuolyno“ gimnazijos pirmokės viešėjo Klaipėdos Vydūno gimnazijoje. Merginos 1-4 teatro klasių mokiniams pristatė teatralizuotas sakmes apie laumes. Mažiesiems pasirodymas labai patiko. Šventė buvo skirta Teatro dienai paminėti.