Navigacija

IV klasių mokinių patyriminė konferencija „Per pasaulį keliauja žmogus“ (Bernardas Brazdžionis)
Mokyklos gyvenimas Kovo 13, 2019
Gimnazija iš vidaus





















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Mūsų mokiniai
Padėka

Mokyklą baigėme prieš 34 metus, buvome 14-osios vidurinės mokyklos 4-oji laida. Nors prabėgo nemažai metų, visada su pagarba ir dėkingumu prisimename mūsų mokyklą ir Mokytojus iš didžiosios raidės  - matematikos mokytoją R. Bradauskienę, fizikos mokytoją ir direktorę E. Montvydienę, biologijos mokytoją A. Sadauskienę, rusų kalbos mokytoją Sarmolotovą, anglų kalbos mokytoją Z. Jurgaitytę, geografijos mokytoją B. Dajoraitę.  Norėjome pasakyti AČIŪ už suteiktas žinias ir atvertas duris į platųjį pasaulį, už tai, ką išmokome ir kuo tapome.

Skaityti toliau

Po 30 metų...

2018 m. rugsėjį, praėjus 30 metų po mokyklos baigimo susirinko 12a klasė.

Skaityti toliau

PRANAS BUTKUS, gimnaziją baigęs 2008 metais

Didelės pastangos mokytis mokykloje man padovanojo ne tik raudoną diplomą, bet ir galvos skausmą renkantis, ką toliau studijuoti. Patiko ir sekėsi fizika, matematika, informacinės technologijos ir daug kitų dalykų, tad pasirinkimų tolesnei veiklai buvo daugybė! Vis dėlto tikriausiai modernus informacinių technologijų įvaizdis bei nuolatinė kompiuterių pažanga nulėmė mano apsisprendimą gyvenimą sieti su informacinėmis technologijomis, tad pasirinkau informatikos bakalauro studijas Kauno technologijos universitete.

Skaityti toliau

VILIUS PRANCKAITIS, gimnaziją baigęs 2011 metais

Nėra ko slėpti – jau nuo mažų dienų man nebuvo svetimas „moksliuko“ epitetas. Todėl visai nekeista, kad keliai atvedė į „Ąžuolyno“ gimnaziją. Taip pat neturėtų būti keista, kad čia praleidau keturis savo gyvenimo metus, per kuriuos ne tik daug mokiausi, bet ir dalyvavau daugybėje olimpiadų ir konkursų.

Skaityti toliau

Maksim Solovjov, gimnaziją baigęs 2011 metais

Baigiau Glazgo universiteto programinės inžinerijos bakalaurą pirmos klasės diplomu, buvau apdovanotas kaip geriausias studentas. Studijų metu atlikau keturias programavimo praktikas.

Skaityti toliau

Herkus Gudavičius

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Skaityti toliau

Gilbertas Umbražūnas

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Skaityti toliau

VILIUS NARBUTAS, gimnaziją baigęs 2009 metais

Pirmiausia atsiprašau, kad aštuoneri metai mokslų tik anglų kalba turėjo neigiamą įtaką lietuvių gramatikai bei žodžiams.
Baigęs mokyklą įstojau į dirbtinio intelekto studijas Leeds'o universitete. Nepažįstu nei vieno, kas studijavo kažką su kietesniu pavadinimu. Man įstojus buvo pirmieji metai, kai šis kursas buvo mokamas ir mūsų tebuvo trys. Nors kurso pavadinimas žavėdavo visus ką sutikdavau, tikrovėje jis niekuo neišsiskyrė nuo kompiuterių mokslo. Pirmus du metus turėjome visiškai vienodas paskaitas. Buvome ganėtinai nusivylę kursu, jei būtume norėję kompiuterių mokslo, būtume į jį ir stoję. Vienas mūsų jį metė, o kitas sėkmingai baigė bakalaurinį ir dabar gyvena Singapūrę. O aš jau antrame kurse perstojau į integruotą magistrą. Prisidėjo papildomi metai, bet iškart su magistru.

Skaityti toliau

Prisiminimai apie mokyklą...

Mokytis man patiko: patiko pats procesas, kuris reikalavo susikaupimo ir pastangų. Su muzikos mokytoja  Joana Milašiene ir anglų kalbos mokytoja bei klasės vadove Elena Kazlauskiene bendravau ir baigusi mokyklą. Dar ir dabar, kai manęs klausia, kur išmokau gražios klasikinės anglų kalbos tarties, atsakau, kad mokykloje.

Skaityti toliau

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai
blog image

     Kovo 13 dieną gimnazijoje vyko IV klasių mokinių patyriminė konferencija „Per pasaulį keliauja žmogus“, skirta Pasaulio lietuvių, Lietuvos nepriklausomybės kovų atminimo metams. Jau greitai mokyklą paliksiantys ir po platųjį pasaulį išsibarstysiantys ketvirtokai kalbėjo įvairiomis temomis, kurias vienijo bandymas pamąstyti žmogaus veiklos prasmingumą, santykį su aplinka ir svarbiausiomis asmens gyvenimo vertybėmis. Klausėmės parengtų kalbų apie žmogaus santykį su Tėvyne, įsipareigojimą jai, domėjomės, kas vyksta su asmeniu,  išgyvenančiu  ribines situacijas, svarstėme, kodėl žmogus negali būti vienas, jam reikalingi draugai, šeima, bendražygiai.
     Manau, kad mes, mokiniai, iš šios konferencijos išėjome pakylėti. Papildėme savo širdis ir protą naujų žinių, gavome peno apmąstyti savo pačių gyvenimo pasirinkimus, klausėme savęs, ar tai, ką nusprendėme veikti gyvenime, iš tiesų skirta būtent mums. Visi sutarėme, kad gimnazijoje reikia daugiau tokių veiklų, kurios mums padeda pažinti vieniems kitus.

 

2019-03-22 Autorius: Gabrielė Jasaitė, 4 d klasės mokinė
blog image

Pirmadienį mūsų gimnaziją aplankė projektas „It’s Kaunastic“, supažindinantis moksleivius su Kauno miestu, įdomiausiomis ir inovatoriškiausiomis jo vietomis. Į  mūsų kiemą iniciatyva „It’s Kaunastic“ įriedėjo moderniai įrengtu krovininiu automobiliu ir pakvietė mus į virtualią ekskursiją po Kauną. Ne tik turėjome galimybę pasižvalgyti pro virtualios realybės akinius, bet ir pabendravome su iniciatyvos savanoriais, taip pat gavome dovanėlių. Šis projektas buvo modernus ir smagus atokvėpis nuo pamokų, nuteikęs mus darbingai ir geros nuotaikos kupinai savaitei. (Ieva Lukauskaitė, 4e klasė)

Labai džiugu, kad mūsų gimnazija buvo pasirinkta dalyvauti šiame projekte. Tiek man, tiek daugeliui mano draugų bei bendraklasių „pasivaikščiojimas“ Kauno gatvėmis buvo nors trumpa, bet smagi patirtis. Labai patiko ten besidarbuojantys žmonės ir gauti prizai. (Gabrielė Paulauskaitė, 4d klasė)

Man šis pirmadienio rytas padarė išties didelį įspūdį! Visų pirma, niekada neturėjau galimybės išbandyti  naujovės - virtualios realybės akinių, tad pabandžius man labai patiko. O ir matyti vaizdai taip pat. Džiaugiuosi, jog susipažinau kitokiu Kaunu – jaunatvišku, dinamišku, žaismingu. Labiausiai patiko apsilankymas “Žalgirio” arenoje - per ausines girdėtos ovacijos bei palaikymas komandai kėlė tikrą adrenaliną. Labai džiaugiuosi, jog mūsų mokykla šiame projekte dalyvauja. Tai puikus šansas labai moderniai sužinoti daugiau apie Kauną.

2019-03-22 Autorius: Paulina Skrabytė, 4d

Gyvenimo sūkurys

 Aš nebijau pasižiūrėti į save,
Pasižiūrėti į pridėtąjį man veidą.
Nebijau savęs aš pamatyt
Išklerusiame veidrody senam.

Bet kartais sutrinku juk aš
Nuo šypsenos, man primestos,
Išsigąstu nuo laiko, gero, seno,
Likimo skirto Dievo pasekmėj.

Ir kaip atsikratyti, nežinau,
Nerimastingai šalto būdo.
Ką man sakyt, nesuvokiu,
Ką man daryt, nenumanau.

Betgi turi būti kelias,
Kuris nuves mane tolyn,
Pavirsdamas manu, jis su laiku
Atves mane, kur būti aš turiu.

O tada jau viskas nuo manęs priklauso,
Kaip sugalvosiu, taip ir bus!
Kai pavydėsiu sau aš pats balsu,
Žinosiu, jog aš neklystu.

Ir tada jau pabaiga,
Pelenų tai vėtros metas.
Vėjai, be manęs, juk niekur nepaklys,
Gyvenimo tai sūkurys.

Kiti eilėraščiai...

 

2019-03-19 Autorius: Kristupas Linas Bernotas, 1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas