Navigacija

Gamtos mokslų savaitė
Renginiai Kovo 18-22, 2019
Gimnazija iš vidaus






















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Mokiniai

2018-2019 m.m. gimnazijoje mokosi 592 mokiniai. (rugsėjo 1 d. duomenimis)

I  gimnazijos klasėse - 144 mokiniai

Visų I klasių kuratorė Lina Daugintytė

Klasė Mokinių skaičius
1a 29
1b 28
1c 29
1d 29
1e 29

II gimnazijos klasėse - 149 mokiniai

Klasė Mokinių skaičius Klasės vadovas
2a 29 Laura Inčerauskaitė
2b 31 Audronė Nemickienė
2c 30 Reda Veličkaitė
2d 29 Vilija Morkūnaitė
2e 30 Oksana Simaitienė

III gimnazijos klasėse - 147 mokiniai 

Klasė Mokinių skaičius Klasės vadovas
3a 30 Genovaitė Overlingienė
3b 29 Irma Bartninkienė
3c 30 Loreta Margarita Černeckienė
3d 29 Saulius Žukauskas
3e 29 Rima Miknevičienė



IV gimnazijos klasėse - 152 mokiniai

Klasė Mokinių skaičius Klasės vadovas
4a 30 Diana Jakubauskienė
4b 30 Elena Šikšnienė
4c 32 Dalia Tarnienė
4d 30 Virginija Gineikė
4e 30 Violeta Dumčiuvienė



Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-11-12 10:00:01

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai

 „Neeilinis įvykis ne tik teatro, bet apskritai visos lietuviškos scenos istorijoje“, – būtent taip rašytojas ir žurnalistas Gediminas Jankus apibūdino Nacionaliniame Kauno dramos teatre ir mūsų balandžio 12d. išvystą Gintaro Varno režisuotą Joshua Sobolio pjesės „Getas“ pastatymą. Trys valandos ir trisdešimt minučių akistatos su vienu košmariškiausių, skaudžiausių mūsų istorijos tarpsnių, spoksančiu tiesiai į akis, dainuojančiu žydiškas dainas tiesiai į ausį ir nesibodinčiu durti pirštu į bendrą tautos sąžinę.

     

 

2019-04-17 Autorius: Ema Purickaitė, 3d klasė
blog image

Savanorystė - tai galimybė pasijausti naudingam bet kokio amžiaus žmonėms. Savaitgalį įvyko kasmetinė akcija „Maisto Bankas”. Šioje akcijoje turėjome galimybę dalyvauti ir mes - „Ąžuolyno” gimnazijos  mokiniai. Aš jau nebe pirmus metus dalyvauju savanoriškoje veikloje, ypač „Maisto banke”. Kiekvieną sezoną su didžiuliu noru prisidedu prie jų organizuojamų akcijų. Šį kartą pamainoje aš išbuvau 3,5 valandos. Savanoriavimas man taip  patinka, kad net nepastebiu, kaip greitai eina laikas, su kiek naujų žmonių pabendrauju, kad visą tą laiką prastoviu su šypsena veide ir kad nuoširdžiai su visais bendrauju. Aš nepajutau, kad nuo stovėjimo man nutirpo kojos ar kad esu pavargusi labiau negu įprastai, nes visa tai užgožė žmonių šypsenos, jų bendravimas ir mano didžiulis noras padėti kitiems. O koks gi geresnis būdas visa tai patirti, jei ne savanorystė?

 

2019-04-09 Autorius: Sintija Bambalaitė, 1b
blog image

Šių metų kovo 29-ą dieną mūsų gimnazijoje, etikos kabinete, vyko paskaita, kurią vedė Vytautas Masiokas, apie studijas užsienyje. Paskaitoje mes praplėtėme savo žinias apie užsienio universitetus, aptarėme pagrindines problemas, kylančias mokiniams, norintiems studijuoti užsienyje. Daug diskutavome, dalinomės savo patirtimi ir net išgirdome keletą istorijų iš Vytauto Masioko. Jis papasakojo, su kuo jam pačiam teko susidurti studijuojant Europoje. Lyginome geriausių pasaulio universitetų vertinimo tinklapius QS ir Times higher education. Trumpai aptarėme priėmimo tvarką į geriausius universitetus: ko reikia, kad patektum, kokius egzaminus turi išlaikyti, koks turi būti ir kaip skaičiuojamas pažymių vidurkis. Taip pat lyginome universitetus Europoje ir Amerikoje pagal mokslo kainas, trukmę, kokybę. Vytautas Masiokas taip pat užsiminė apie universitetus Azijoje, šio žemyno rinkos galimybes. Mes taip pat kalbėjome apie tai, kokio tipo universitetai ir aukštosios mokyklos labiausiai tinka skirtingiems žmonėms. Vieni nori atlikti daug praktikos darbų, mokytis per patirtį, o kitiems lengviau, mokantis teoriją. Manau, jog kiekvienas iš mūsų puikiai praleido savo laiką ir jei dar nesate tikri, tokio tipo paskaitos tikrai gali padėti jums pasirinkti savąjį gyvenimo kelią.

 

2019-04-09 Autorius: Agnė Eidininkaitė, 2e
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas