Navigacija

Tiriamųjų, kūrybinių darbų konferencija
Mokyklos gyvenimas Birželio 5, 2018
Gimnazija iš vidaus







Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018

















Svarbu
Blogas
news image
„Be muzikos neįsivaizduoju savo ateities“

Šiais mokslo metais gimnazijos mišriam chorui „Atžalynas“ ėmė vadovauti muzikos mokytoja metodininkė Jolanta Vyšniauskienė. Norėdama artimiau pažinti ir bendruomenei pristatyti šią talentingą mokytoją, pakalbinau ją.

  1. Kodėl pasirinkote būtent muzikos kelią?

Muzikuoti pradėjau labai anksti. Pamenu, kaip dar sunkiai tardama žodžius, užsilipusi ant kėdės, namuose traukdavau: ,,Šoka basos raganaitės...“ Darželyje ir mokykloje nuolat dainuodavau, dalyvaudavau konkursuose kaip solistė.  Lankiau muzikos mokyklą, liaudiškos muzikos kapelą, folklorinį ansamblį, taigi muzika lydėjo mane kasdien. Vėliau supratau, kad be JOS neįsivaizduoju savo ateities.

  1. Ar muzika visada buvo pirmoje vietoje, o gal kažką mėgote labiau nei muziką ir norėjote sieti su tuo gyvenimą?

Muzika visada buvo pirmoje vietoje. Buvau stropi mokinė ir labai patiko kalbos (lietuvių,     vokiečių), vienu metu planavau tapti vokiečių kalbos mokytoja, tačiau ,,nugalėjo“ muzika.

Toliau...

  1. Kokiais instrumentais jau grojate, o kokiais dar norėtumėte išmokti, jei turėtumėte galimybę? Kodėl?

Daugiausia groju pianinu, tai mano darbo įrankis. Laisvalaikiu kartais akompanuoju sau gitara. Muzikos mokykloje grojau smuiku, studijuodama išbandžiau kankles, akordeoną, dūdelę. Vis dėlto mano prioritetas – vokalinė muzika, o žmogaus balsas – gražiausias instrumentas.

  1. Koks koncertas jums paliko didžiausią įspūdį?

Labai mėgstu lankytis koncertuose, ypač klasikinės, chorinės muzikos. Daug koncertų yra sužavėję. Paskutinis, palikęs puikų įspūdį, -  Lietuvoje geriausiu pripažinto choro ,,Bel Canto“ ir jų draugų  iš Švedijos ,,Sofia Vokalensemble“   koncertas ,,Open to the World“.  Koncerte skambėjo šiuo metu pasaulyje ypač populiaraus norvegų kompozitoriaus Ola Gjeilo muzika.

  1. Ar norėtumėte padalyvauti televiziniame muzikiniame projekte? Kodėl? Ar žiūrite tokius projektus?

Televizijos žiūrėti nemėgstu, nebent žinias, gerą filmą, laidas apie gamtą. TV projektai  manęs nežavi, vertinu juos kaip komercinius, masinius renginius, kurie turi savo kainą. Jauniems žmonėms, manau, jie padeda tapti žinomiems, populiariems, bet tai daugiau pop kultūra. Pati juose dalyvauti nenorėčiau. Esu gavusi pasiūlymą dalyvauti ,,Chorų karuose“, kurio dėl šeimyninių aplinkybių, nepriėmiau.

  1. Girdėjau, nepaisant didžiulio skaičiaus mūsų gimnazijos choristų, dar turite ir 3 savo vaikus. Kaip spėjate skirti laiko kiekvienam?

Visą gyvenimą esu aktyvus žmogus, stengiuosi visur suspėti, ir, manau, kad kol kas man sekasi. Labai myliu savo darbą, todėl tai nėra našta. Vaikais rūpintis man padeda vyras, pasidaliname darbus. Stengiuosi planuoti dienotvarkę, numatyti ,,ėjimus“ į priekį.

  1. Ar norėtumėte, kad jūsų atžalos sektų jūsų pėdomis, o gal tai jau tapo realybe? Auginu du sūnus, trylikos Julių ir aštuonerių Nojų – abu jie aktyvūs sportininkai,  žaidžia futbolą,  domisi robotika. Julius dvejus metus lankė muzikos mokyklą, grojo klarnetu, tačiau muzika visiškai ,,neprilipo“, o Nojus laisvalaikiu groja gitara, nors ir neskiria tam daug dėmesio.  Penkiametei dukrai Gabijai  labai patinka menai. Ji piešia, dainuoja, šoka. Galbūt ir ateityje vystys savo pomėgius. Kiekvienas vaikas turi atrasti tokias veiklas, kurios jam pačiam patinka, tuomet nereikia jų nei motyvuoti, nei liepti, viskas vyksta savaime. Man svarbiausia, kad mano vaikai būtų užimti ir prasmingai leistų laisvalaikį. O muzika, tikiuosi, irgi ras vietą jų gyvenime.
  2. Kaip galėtumėte paskatinti tuos, kurie bijo atskleisti savo talentą dėl vadinamos „scenos baimės“?  

Scenos baimė yra normalus dalykas. Ją jaučia ir išgyvena kiekvienas būdamas scenoje. Tam reikalingi įgūdžiai ir didžiulis noras būti joje. Emocijos po pavykusių koncertų ,,atperka“ visą jaudulį ir suteikia pasitikėjimo savo jėgomis. Ne kiekvienam lemta tapti solistu, bet poreikį save realizuoti scenoje galima įgyvendinti per kolektyvines veiklas. Tam puikiai tinka choras, ansambliai ir pan.

  1. Nemažai žmonių yra linkę manyti, kad teatras, muzika, dailė bei kitos menų šakos jiems nėra reikalingos, tad dažnai kelia klausimą : „Kur aš tai panaudosiu?“. Kokį vaidmenį, jūsų manymu, menas užima žmogaus gyvenime?

Mano nuomone, tai svarbi žmogaus gyvenimo dalis, kuri atspindi visuomenės sąmoningumą, poreikius, vertybes, daro įtaką  žmogaus intelektui. Jei nebūtų meno, žmogaus gyvenimas mažai kuo skirtųsi nuo  gyvūnijos pasaulio. Žinoma,  negali visi būti menininkais ir  jį kurti,  tačiau, norint tapti visapusiškai išsilavinusiu ir dvasingu žmogumu,  būtina lankytis spektakliuose, koncertuose, parodose, t.y. tapti išsilavinusiu meno vartotoju. Įvairiausių profesijų žmonės, norėdami atsipalaiduoti, praturtinti savo kasdienybę, dalyvauja saviveikliniuose kolektyvuose, dainų šventėse ir kituose renginiuose.

  1. Ką dar mėgstate veikti laisvalaikiu?

Laisvalaikiu mėgstu keliauti, lankytis renginiuose, iškylauti gamtoje su šeima, skaityti.

  1. Vieta, kuri leidžia pamiršti visus rūpesčius ir pabėgti nuo kasdienybės?

Kelionės.

  1. Svajonių šalis, kurią norėtumėte aplankyti, o gal jau ją aplankėte ir norėtumėte ten nukeliauti dar kartą?

Kiekviena kelionė į ten, kur dar nesu buvusi, man yra svajonių kelionė. Linkiu sau, kad jų būtų kuo daugiau.

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-06-15 00:02:42

Svarbu
Sveikatos dienai
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Džiaugiamės, kad mūsų buvusiems gimnazistams taip puikiai sekasi. Straipsnio nuotraukose buvę ąžuolyniečiai - Eimantas Butkus, Šarūnas Simenas, Deividas Zelickas, Andrius Juozokas - baigę 2016 metais.

Publikuota Lietuvos rytas 2018-03-19

Trečiadienį Nacionaliniame muziejuje LDK valdovų rūmai vyko 2017 metais tarptautinėse olimpiadose ir konkursuose dalyvavusių mokinių, jų mokytojų ir komandų vadovų pagerbimo šventė. 2017-aisiais tarptautinėse mokinių olimpiadose ir konkursuose dalyvavo 89 mokiniai. Į Lietuvą jie parsivežė 40 medalių (6 aukso, 13 sidabro, 21 bronzos), tris specialiuosius prizus, du komandinius sidabro medalius, 6 pagyrimo raštus.

Mūsų šalies delegacijų nariai garbingai atstovavo Lietuvai tiek kaimyninėse, tiek tolimiausiose pasaulio valstybėse, tokiose kaip Indonezija, Australija, Brazilija. Trys tarptautinės olimpiados - Vidurio Europos matematikos, Baltijos šalių geografijos ir Baltijos šalių chemijos - šiemet vyko ir Lietuvoje.

Apie 200 šventės dalyvių sulaukė iškilmingų sveikinimų ministro pirmininko Sauliaus Skvernelio vardu, mokinius bei mokytojus sveikino švietimo ir mokslo viceministras Gražvydas Kazakevičius.

Prieš didžiąsias metų šventes organizuojamas renginys - tai galimybė dar kartą prisiminti laimėjimus, įsimintinas akimirkas, susitikti su draugais, iniciatyviais mokytojais, vadovais ir padėkoti jiems - kuriantiems Lietuvos ateitį.

Publikuota Klaipėda 2017-12-20
Naujausi blogo įrašai
blog image

Birželio 5 d. jau penktą kartą gimnazijoje buvo organizuota tiriamųjų, kūrybinių darbų konferencija. Mokiniai, pasirinkę savo ar mokytojų pasiūlytas temas visą pusmetį gilinosi į įvairias mokslo šakas, rinko, kaupė, sistemino, apibendrino informaciją, konsultavosi  su mokytoju ir kūrė darbą. Atlikdami darbus mokiniai įsivertino savo polinkius ir gabumus, tobulino dalykines  ir bendrąsias kompetencijas. Pirmiausia  darbus gimnazistai pristatė metodinėse grupėse, kartu su vertinimo komisija atrinko geriausius darbus į gimnazijos baigiamąją konferenciją. Maloniai nustebino Dominykos (3c) ir Viltės (3c) pristatyta rūbų ir aksesuarų kolekcija, Austėjos (1d) giminės istorija, Deimantės (1d) ir Antano Eimanto (1d) senelių  gimtinių apžvalga. Ugnė (1a) ir Augustė (1a) papasakojo, kokie „Viešieji užrašai Klaipėdoje“ jas jaudina, o Raidas (3b) atlikęs tyrimą pasidalino mintimis „Apie lietuvių kalbos skurdinimo problemas, kaip kalbą reikia išsaugoti“. Visi susidomėję klausėsi jaunųjų programuotojų, kurie pristatė sukurtas programėles „Kaip sutaupyti popierių“ (Liudas ir Ignas iš 1b kl.), „Mano dienotvarkė“ (Gintarė B. iš 3e kl.), žaidimą „Sidekick“ (Gabrielė ir Greta iš 3d kl.), o Benediktas ir Martynas iš 1b klasės pasidalino patirtimi apie mobiliojo  telefono  programėlės  apie  „Neptūno“ krepšinio  klubą  kūrimą. Ieva (1c) papasakojo, kaip kūrė grafiką kompiuteriniam žaidimui. Olivija (1e)  ir Eglė (3e) patarė, kada geriau sėti – per jaunatį ar delčią – ir ko reikia, kad pupelės gerai augtų. Elija ir Otilija iš 1c klasės priminė, koks svarbus vanduo mūsų gyvenimui, o Kotryna ir Teng Le Xin, nagrinėdamos muzikos reikšmę (poveikį) mūsų gyvenimui, atliko net muzikinį kūrinį.  Labai daug sužinojo Benas (1e), nagrinėdamas matematikos simbolių istorijas. Jis savo atradimais mielai pasidalijo su konferencijos dalyviais. Renginio metu buvo pristatyti net 25 darbai. Klausytojai rinko labiausiai patikusį pranešimą.

Daugiausiai klausytojų simpatijų pelnė:

 

2018-06-19 Autorius: Pavaduotoja ugdymui Virgenija Valaitienė
blog image

 Birželio 7 dieną, ketvirtadienį, mokykloje įvyko kasmetinis mokslo metų pabaigos renginys ,,Ąžuolyno" garbė. Šioje šventėje, kurią organizavo gimnazijos Mokinių parlamentas, buvo pagerbti ir apdovanoti įvairiose srityse labiausiai pasižymėję mokytojai bei mokiniai. Skirtingų nominacijų nugalėtojais tapo šie bendruomenės nariai:

  • ,,Metų kibirkštėlė" - mokytoja Irma Bartninkienė,
  • ,,Metų šmaikštuolis" - mokytoja Aušra Kažukauskienė,
  • ,,Metų stilius" - Antanas Gustaitis,
  • ,,Metų sportas" - Elzė Motekaitytė,
  • ,,Metų angeliukas" - mokytoja Asta Antanavičienė,
  • ,,Metų aktyvistas" - Julija Kazlauskaitė,
  • ,,Metų pirmokas" - Viltė Juozokaitė,
  • ,,Metų antrokas" - Šarlota Galinauskaitė,
  • ,,Metų mokslininkas" - Benas Babenskas,
  • ,,Metų pora" - Simona Šimkutė ir Patrikas Rudys,
  • ,,Metų vairuotojas" - Matas Gudeliūnas,
  • ,,Metų menininkas" - Viktorija Rimkutė,
  • ,,Ąžuolyno" garbės mokytoja - Roma Petrošienė,
  • ,,Ąžuolyno" garbės mokinys - Martynas Linkevičius.

   Apdovanojimuose apsilankė svečiai, o gerą nuotaiką kūrė vokalinio ansamblio, P. Skrabytės, A. Valaitytės atliktos dainos bei šokių grupės ,,Auštra" šokiai.

   Taigi, nuoširdžiai sveikiname laimėtojus ir visiems linkiu ateinančiais mokslo metais atkakliai siekti savų tikslų!

Agnė Valaitytė, 2c

Nuotraukos – Dovilės Mikniūtės, 2b

 

2018-06-15 Autorius: Agnė Valaitytė, 2c
blog image

Šiais mokslo metais gimnazijos mišriam chorui „Atžalynas“ ėmė vadovauti muzikos mokytoja metodininkė Jolanta Vyšniauskienė. Norėdama artimiau pažinti ir bendruomenei pristatyti šią talentingą mokytoją, pakalbinau ją.

  1. Kodėl pasirinkote būtent muzikos kelią?

Muzikuoti pradėjau labai anksti. Pamenu, kaip dar sunkiai tardama žodžius, užsilipusi ant kėdės, namuose traukdavau: ,,Šoka basos raganaitės...“ Darželyje ir mokykloje nuolat dainuodavau, dalyvaudavau konkursuose kaip solistė.  Lankiau muzikos mokyklą, liaudiškos muzikos kapelą, folklorinį ansamblį, taigi muzika lydėjo mane kasdien. Vėliau supratau, kad be JOS neįsivaizduoju savo ateities.

  1. Ar muzika visada buvo pirmoje vietoje, o gal kažką mėgote labiau nei muziką ir norėjote sieti su tuo gyvenimą?

Muzika visada buvo pirmoje vietoje. Buvau stropi mokinė ir labai patiko kalbos (lietuvių,     vokiečių), vienu metu planavau tapti vokiečių kalbos mokytoja, tačiau ,,nugalėjo“ muzika.

Toliau...

2018-06-15 Autorius: Faustė Murauskaitė, 3a
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas