Navigacija

„Noriu Tave apkabinti...“
Mokyklos gyvenimas Gruodžio 20, 2018
Gimnazija iš vidaus

















Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Svarbu
Blogas
news image
„Be muzikos neįsivaizduoju savo ateities“

Šiais mokslo metais gimnazijos mišriam chorui „Atžalynas“ ėmė vadovauti muzikos mokytoja metodininkė Jolanta Vyšniauskienė. Norėdama artimiau pažinti ir bendruomenei pristatyti šią talentingą mokytoją, pakalbinau ją.

  1. Kodėl pasirinkote būtent muzikos kelią?

Muzikuoti pradėjau labai anksti. Pamenu, kaip dar sunkiai tardama žodžius, užsilipusi ant kėdės, namuose traukdavau: ,,Šoka basos raganaitės...“ Darželyje ir mokykloje nuolat dainuodavau, dalyvaudavau konkursuose kaip solistė.  Lankiau muzikos mokyklą, liaudiškos muzikos kapelą, folklorinį ansamblį, taigi muzika lydėjo mane kasdien. Vėliau supratau, kad be JOS neįsivaizduoju savo ateities.

  1. Ar muzika visada buvo pirmoje vietoje, o gal kažką mėgote labiau nei muziką ir norėjote sieti su tuo gyvenimą?

Muzika visada buvo pirmoje vietoje. Buvau stropi mokinė ir labai patiko kalbos (lietuvių,     vokiečių), vienu metu planavau tapti vokiečių kalbos mokytoja, tačiau ,,nugalėjo“ muzika.

Toliau...

  1. Kokiais instrumentais jau grojate, o kokiais dar norėtumėte išmokti, jei turėtumėte galimybę? Kodėl?

Daugiausia groju pianinu, tai mano darbo įrankis. Laisvalaikiu kartais akompanuoju sau gitara. Muzikos mokykloje grojau smuiku, studijuodama išbandžiau kankles, akordeoną, dūdelę. Vis dėlto mano prioritetas – vokalinė muzika, o žmogaus balsas – gražiausias instrumentas.

  1. Koks koncertas jums paliko didžiausią įspūdį?

Labai mėgstu lankytis koncertuose, ypač klasikinės, chorinės muzikos. Daug koncertų yra sužavėję. Paskutinis, palikęs puikų įspūdį, -  Lietuvoje geriausiu pripažinto choro ,,Bel Canto“ ir jų draugų  iš Švedijos ,,Sofia Vokalensemble“   koncertas ,,Open to the World“.  Koncerte skambėjo šiuo metu pasaulyje ypač populiaraus norvegų kompozitoriaus Ola Gjeilo muzika.

  1. Ar norėtumėte padalyvauti televiziniame muzikiniame projekte? Kodėl? Ar žiūrite tokius projektus?

Televizijos žiūrėti nemėgstu, nebent žinias, gerą filmą, laidas apie gamtą. TV projektai  manęs nežavi, vertinu juos kaip komercinius, masinius renginius, kurie turi savo kainą. Jauniems žmonėms, manau, jie padeda tapti žinomiems, populiariems, bet tai daugiau pop kultūra. Pati juose dalyvauti nenorėčiau. Esu gavusi pasiūlymą dalyvauti ,,Chorų karuose“, kurio dėl šeimyninių aplinkybių, nepriėmiau.

  1. Girdėjau, nepaisant didžiulio skaičiaus mūsų gimnazijos choristų, dar turite ir 3 savo vaikus. Kaip spėjate skirti laiko kiekvienam?

Visą gyvenimą esu aktyvus žmogus, stengiuosi visur suspėti, ir, manau, kad kol kas man sekasi. Labai myliu savo darbą, todėl tai nėra našta. Vaikais rūpintis man padeda vyras, pasidaliname darbus. Stengiuosi planuoti dienotvarkę, numatyti ,,ėjimus“ į priekį.

  1. Ar norėtumėte, kad jūsų atžalos sektų jūsų pėdomis, o gal tai jau tapo realybe? Auginu du sūnus, trylikos Julių ir aštuonerių Nojų – abu jie aktyvūs sportininkai,  žaidžia futbolą,  domisi robotika. Julius dvejus metus lankė muzikos mokyklą, grojo klarnetu, tačiau muzika visiškai ,,neprilipo“, o Nojus laisvalaikiu groja gitara, nors ir neskiria tam daug dėmesio.  Penkiametei dukrai Gabijai  labai patinka menai. Ji piešia, dainuoja, šoka. Galbūt ir ateityje vystys savo pomėgius. Kiekvienas vaikas turi atrasti tokias veiklas, kurios jam pačiam patinka, tuomet nereikia jų nei motyvuoti, nei liepti, viskas vyksta savaime. Man svarbiausia, kad mano vaikai būtų užimti ir prasmingai leistų laisvalaikį. O muzika, tikiuosi, irgi ras vietą jų gyvenime.
  2. Kaip galėtumėte paskatinti tuos, kurie bijo atskleisti savo talentą dėl vadinamos „scenos baimės“?  

Scenos baimė yra normalus dalykas. Ją jaučia ir išgyvena kiekvienas būdamas scenoje. Tam reikalingi įgūdžiai ir didžiulis noras būti joje. Emocijos po pavykusių koncertų ,,atperka“ visą jaudulį ir suteikia pasitikėjimo savo jėgomis. Ne kiekvienam lemta tapti solistu, bet poreikį save realizuoti scenoje galima įgyvendinti per kolektyvines veiklas. Tam puikiai tinka choras, ansambliai ir pan.

  1. Nemažai žmonių yra linkę manyti, kad teatras, muzika, dailė bei kitos menų šakos jiems nėra reikalingos, tad dažnai kelia klausimą : „Kur aš tai panaudosiu?“. Kokį vaidmenį, jūsų manymu, menas užima žmogaus gyvenime?

Mano nuomone, tai svarbi žmogaus gyvenimo dalis, kuri atspindi visuomenės sąmoningumą, poreikius, vertybes, daro įtaką  žmogaus intelektui. Jei nebūtų meno, žmogaus gyvenimas mažai kuo skirtųsi nuo  gyvūnijos pasaulio. Žinoma,  negali visi būti menininkais ir  jį kurti,  tačiau, norint tapti visapusiškai išsilavinusiu ir dvasingu žmogumu,  būtina lankytis spektakliuose, koncertuose, parodose, t.y. tapti išsilavinusiu meno vartotoju. Įvairiausių profesijų žmonės, norėdami atsipalaiduoti, praturtinti savo kasdienybę, dalyvauja saviveikliniuose kolektyvuose, dainų šventėse ir kituose renginiuose.

  1. Ką dar mėgstate veikti laisvalaikiu?

Laisvalaikiu mėgstu keliauti, lankytis renginiuose, iškylauti gamtoje su šeima, skaityti.

  1. Vieta, kuri leidžia pamiršti visus rūpesčius ir pabėgti nuo kasdienybės?

Kelionės.

  1. Svajonių šalis, kurią norėtumėte aplankyti, o gal jau ją aplankėte ir norėtumėte ten nukeliauti dar kartą?

Kiekviena kelionė į ten, kur dar nesu buvusi, man yra svajonių kelionė. Linkiu sau, kad jų būtų kuo daugiau.

 

Paskutinį kartą atnaujintas: 2018-06-15 00:02:42

Svarbu
Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

Netrukus mokiniai karjeros ugdymą mokyklose galės pasirinkti kaip atskirą discipliną. Bendrojo ir profesinio lavinimo įstaigose pradėjus diegti naują profesinio orientavimo sistemą, jose jau dirba 800 karjeros koordinatorių ir apie 100 karjeros konsultantų, tarp jų - ne tik švietimo sistemos atstovai ar psichologai, bet ir darbo patirties turintys profesionalai: verslininkai, ekonomistai ir pan.

Klaipėdos „Ąžuolyno“ gimnazijoje vasario 1-oji buvo neįprasta: pamokų metu vyko Karjeros diena. Gimnazistai, užsiregistravę iš anksto, dalyvavo susitikimuose su 37 skirtingų specialybių atstovais, tarp kurių buvo ne tik miesto meras, medikai ar advokatai, bet ir sprogstamųjų medžiagų specialistas iš Pakrančių apsaugos tarnybos šuo Lego.

Publikuota Vakarų ekspresas 2013-02-06

„Gyvename keistu metu - atrodo, visiškai normalu, kai moksleiviai penkis kartus per savaitę papildomai lanko sporto treniruotes arba eina groti, piešti, bet neranda laiko nors kartą per savaitę papildomai palavinti smegenis“, - šiandieninėmis tendencijomis stebisi fizikos mokytojas Saulius Žukauskas.

Kad kryptingos treniruotės reikalingos ne tik sporte, bet ir bet kurioje kitoje srityje ne visada pakanka vien to, ką moksleivis gauna per pamokas, patvirtina ir S. Žukausko buvę mokiniai.

Šią vasarą bronzos medalį iš Portugalijoje vykusios tarptautinės fizikos olimpiados parvežė šiemet „Ąžuolyno“ gimnaziją baigęs ir net 4 šimtukus iš valstybinių brandos egzaminų gavęs Martynas Linkevičius. Žinant, kad šioje olimpiadoje dalyvavo moksleiviai net iš 90 pasaulio šalių, šis laimėjimas atrodo iš tiesų įspūdingai.

„Keisčiausia yra tai, kad mokydamasis progimnazijoje aš netgi galvojau, kad fizikos nelabai suprantu. Tik „Ąžuolyno“ gimnazijoje Sauliaus Žukausko pamokose man atsivėrė akys“, - pagyrų mokytojui negailėjo Martynas.

Publikuota www.ve.lt 2018-09-27
Naujausi blogo įrašai
blog image

Baigiantis 2018 metams, 1a ir 1c klasės su lietuvių kalbos mokytoja R.Babraitiene vyko į Kauną.  Mūsų kelionės tikslas buvo spektaklis „Gentis” pagal I. Simonaitytės romaną „Aukštujų Šimonių likimas“. Spektaklio režisierius-Agnius Jankevičius. Mane labiausiai palytėję žodžiai: „Mano genties nebėra. Yra tušti trobesiai. Užkaltos durys ir langai. Ir nors seniai tuščia, aš vis vien grįžtu ten. Mintimis. Grįžtu susitikti.“ Išvykome 9 valandą ryte. Atvažiavę į Kauną aplankėme Maironio muziejų. Vaikščiojome po jo buvusius apartamentus. Tikėjausi, jog tai bus eilinis, niekuo neišsiskiriantis muziejus. Mano išankstinis nusistatymas nepasitvirtino. Buvo įdomu ir informatyvu. Labiausiai įsiminė istorija apie per aukštai pakabintą veidrodį Maironio svetainėje. Pas jį atėjusios viešnios jam skųsdavosi, kad negali matyti savo atvaizdo veidrodyje. Maironis turėjo paprastą atsakymą, kuriam nėra lygių. Jis sakydavo: „Jūs atrodote taip pat gražiai kaip visada, veidrodis jums nereikalingas“. Gidė paaiškino, jog veidrodis yra skirtas vizualiai padidinti kambarį, o ne pasižiūrėti į save. Turėjome laisvo laiko, kurio metu vaikščiojome po Kauno senamiestį ir kitas gražias vietas. Šeštą valandą prasidėjęs spektaklis nustebino dekoracijų grožiu, suderintu su paprastumu, bei spektaklio aktualumu šiandienai. Spektaklis parodė, kaip vienas veiksmas gali lemti  kelių tos šeimos kartų likimą. Supratau, jog  turime galvoti apie savo veiksmus ir jų įtaką mūsų aplinkiniams, nes ateitis yra nenuspėjama. Spektakliui pasibaigus, sėdome į autobusą ir grįžome į Klaipėdą. Kelionė buvo trumpa, bet prasminga. Praplėtėme savo akiratį ir papildėme savo žinių bagažą keliomis įdomiomis įžvalgomis. Daug skirtingų asmenybių - daug skirtingų nuomonių, bet manoji tokia.

 

2019-02-15 Autorius: I.Jankūnaitė, 1c
blog image

   Vasario 1os dienos  rytas ,,Ąžuolyno‘‘ gimnazijoje prasidėjo kitaip  nei kasdien. Tačiau taip pat, kaip ir kiekvienais metais panašiu laiku. Signalizuojantys automobiliai, netvarkingai pastatyti, tiksliau, ,,sugrūsti‘‘ kieme, įdomūs išskirtiniai kostiumai... Tai reiškia – pagaliau Šimtadienis, viena laukiamiausių vyriausiųjų gimnazistų švenčių. Diena, kai galima pasilinksminti likus 100 dienų iki egzaminų. Taigi ketvirtokai pirmiausia rinkosi į valgyklą pusryčių – manų košės – pasistiprinti prieš užduotis. Atlikę užduotis, pareikalavusias ir jėgų, ir energijos, abiturientai pamatė filmuką, sukurtą iš jų siųstos juokingos ir šiek tiek kompromituojančios medžiagos apie juos. Iki vidurdienio jie lankėsi klasėse, įsiamžino su originaliais kostiumais, mokykloje grojo muzika.

Toliau...

 

2019-02-07 Autorius: A.Valaitytė, 3c

Karo aidas

 O, Dieve, aš nebegaliu,
Visa tauta mūsiškė jau išseko.
Visiems mums karas jau įgriso.
Man atsibodo tie kareivių aimanų aidai.

Visur jau kraujas plūsta,
Gatves lavonai nekalti nugulę.
Jau lesa juos varnėnai išsijuosę.
Tuoj liks čia tik išklerę kaulai pavieni.

Danguj neišsisklaido jau ugnis,
Apkurtę mes visi seniai.
Maldauju,  man padėki baigti
Tą marą šiandienų senų.

Kiek galima kariauti,
Ar dar tau negana aukų.
Jau žuvo tūkstančiai vaikų,
O dar ir milijonai vyresnių.

Prašau, atsiųsk man lietų šioj sausroj.
Tegul nuplauna nuodėmes manas.
Tikėkimės, kad nebesikartos,
Istorija laikuos pasaulio būsimuos.

Daugiau eilėraščių

2019-02-01 Autorius: K.L.Bernotas, 1d
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas