Navigacija

Konferencijos „Istoriniai gamtos mokslų vystymosi aspektai“ refleksija
Mokyklos gyvenimas Sausio 15, 2020
Gimnazija iš vidaus





Ispanija
Mokyklos gyvenimas Lapkričio 27, 2019


























Stendai...
Renginiai Balandžio 18, 2018










Blogas
Mėnesio rubrika „Nauji veidai“

Tęsiame mėnesinę rubriką apie pažintį su naujaisiais mokytojais, kurie mūsų mokyklinį gyvenimą praskaidrina naujomis spalvomis, dar nematytais iššūkiais, išmintimi bei pulsuojančiu noru mokiniams padėti pasiekti savo užsibrėžtų tikslų tiek iš profesinės, tiek iš kasdienio gyvenimo perspektyvos.

Šio mėnesio pažintis – teisės pagrindų mokytoja Asta Žvaliauskienė.

Papasakokite, kokia Jūsų pedagoginio darbo pradžia?

Pirmiausia pradėjau mokyti suaugusiuosius darbo teisės pagrindų, bet visad norėjau dirbti su mokiniais, nesvarbu, kokio  jie yra amžiaus. Mokiniai visada turi pozityvo, priešingai, nei suaugusieji. Mano sesuo mokėsi „Ąžuolyno“ gimnazijoje, ir man kilo mintis pasiūlyti dėstyti Teisės pagrindų kursą direktorei, kuri idėją palaikė. Taigi, aš čia.

 

Pasidalinkite, koks būtų didžiausias Jūsų kaip mokytojos laimėjimas/pasiekimas?

Kad tos žinios, kurias gavo mokiniai pamokų metu, nors šiek tiek pagelbėtų jiems gyvenime.

Apibūdinkite, koks jausmas Jus apėmė pradėjus dirbti „Ąžuolyno" gimnazijoje, kaip vertinate mūsų mokyklą?

Puikus. Visada smagu dirbti su mokiniais, kurie nori mokytis, kurie yra smalsūs ir nuolat ko nors siekia. Jie priverčia ir mane temptis, judėti pirmyn, nuolat domėtis ir būti kūrybingai. Labai gerai, kad mokyklos aplinka skatina tobulėti, stumia į priekį.

Atverkite paslaptį. Ar turite savo gyvenimo kredo? Jei taip, koks jis?

Man labai patinka posakis: „Tas, kas neklysta, nesukuria nieko didelio ir gražaus“. Mane baugina teisuoliai ir neklystantys žmonės, jie bijo gyventi ir yra per daug atsargūs, dėl to neįdomūs ir „sausi“. Manau, jog labai svarbu leisti jaunam žmogui klysti, palaikyti, padėti suprasti klaidą ir mokyti ją ištaisyti. Į mokyklą juk einama mokytis, ir dažniausiai mokomės ne iš pergalių, o iš pralaimėjimų (nesvarbu, savų ar svetimų), todėl reikia išmokyti į pralaimėjimą žiūrėti kaip į galimybę, kaip į tolesnio, aukštesnio laiptelio startą.

Dėkojame mokytojai už atskleistas mintis, kurios, manau, tikrai priverčia minutėlei sustabdyti nežmonišku greičiu lekiantį gyvenimą ir susimąstyti: ar tikrai padariau viską, kas buvo mano jėgoms? Pasak teisės pagrindų mokytojos, klaidos yra pagrindinis pergalės sudedamasis elementas, kuris yra būtinas ir neišvengiamas. Būtent šia intencija mokytoja skatina nebijoti klysti bei pripažinti savo klaidas, o svarbiausia – iš jų mokytis.

 

Autorė Lukrecija Giedraitytė, 4e

Paskutinį kartą atnaujintas: 2019-12-03 08:25:13

Mokiniai, garsinantys gimnaziją mokinių atsiminimai

Herkaus Gudavičiaus laimėjimai: nacionalinis debatų čempionatas -  geriausias kalbėtojas Lietuvoje, 12 geriausias english-as-a-foreign-language kalbėtojas pasaulyje.

Interviu
Kada susidomėjai fizika ir kodėl?
Fizika pasyviu būdu domino nuo pat vaikystės: skaičiau  visokias vaikiškas enciklopedijas. Tai čia tokia pirminė pažintis. Tada 9-oje  klasėje sutikau mokytoją S.Žukauską, tai jis paakino dalyvauti fizikos olimpiadose (šioje srityje mūsų mokyklai jau tada neblogai sekėsi). Negailėjo laiko ir dirbdavome papildomai. Su mokytoju pavyko išsiaiškinti fundamentaliausius fizikos dėsnius ir sužinoti mokyklinių gamtos modelių veikimo principus. Na, vėliau įstojau į papildomo ugdymo mokyklą „Fizikos olimpas“. Ten viskas aiškinama neapsiribojant mokyklinėmis aproksimacijomis (aproksimacija [lot. approximo — artėju] - vienų dydžių (geom. objektų) apytikslis reiškimas kitais, paprastesniais). Suprantama, tam reikia rimtesnio matematinio aparato, e.g. diferencialinio-integralinio skaičiavimo. Galima sakyti, atsivėrė akys, Fizikinės akys. Dabar kartais net ir paprastą dieną kur nors eidamas pamatau įvairių reiškinių ir jau galiu bandyti aiškinti jų veikimą. Tikra tiesa, kad didžiąją dalį fizikos galima suprasti sprendžiant uždavinius.

Apie mus rašo

2019 m. lapkričio 28 d., Vilnius. Valstybinė mokesčių inspekcija (toliau – VMI) informuoja, kad viktorinos „Mokesčiai sugrįžta kiekvienam“ finale nugalėjo ir geriausiai šiemet mokesčius išmananti komanda tapo „Z karta“ iš Klaipėdos, „Ąžuolyno“ gimnazijos.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-11-28

16-metis Linas Kristupas Bernotas įsitikinęs - žmonės turi papasakoti labai įdomių istorijų, deja, ne visi jas pasakoja, nes neturi tam galimybių. Todėl jaunas ir perspektyvus vaikinas Klaipėdoje ėmė organizuoti seminarus ir už tai dienraščio „Vakarų ekspresas“ apdovanojimuose „Metų klaipėdietis“ buvo nominuotas „Jaunojo talento“ kategorijoje.

Publikuota Vakarų ekspresas 2019-11-13
Naujausi blogo įrašai
blog image

2020 m. sausio 15 dienos popietę į gimnaziją rinkosi Klaipėdos miesto mokytojai ir mokiniai, besidomintys gamtos mokslais. Konferencijoje „Istoriniai gamtos mokslų vystymosi aspektai“ svečias iš Klaipėdos universiteto prof. A. Šiaulys padėjo išnarplioti detektyvą, kur iš Baltijos jūros dingo midijos, paaiškino, kuo susijusi ekologija su kulinarija ir pateikė daug kitų su aplinkosauga susijusių faktų.

Po profesoriaus pranešimo savo žiniomis dalinosi ir mokiniai. Konferencijoje pranešimus skaitė 29 mokiniai iš 10 miesto gimnazijų. Buvo pateikta daug įdomios informacijos apie atradimus, išradimus gamtos mokslų  srityse, aptarta šių išradimų svarba. Iš kitos pusės mokiniai pažvelgė į šiluminius variklius, fermentacijos procesus, skiepus, cukrinį diabetą, muilą, gaiviuosius gėrimus ir kt. Papasakota apie mokslininkus, pakeitusius gamtos mokslų teorijas ir praktikas.

Tuo pat metu mokytojai dalyvavo mokymuose, kokią įtaką Kuršių marių biologinei įvairovei daro sutekantis sūrus ir gėlas vanduo. Atlikta simuliacija su sūriu ir gėlu vandeniu, nustatytas haloklinas, nubraižytas grafikas ir įvertintos paklaidos tikrai patobulino mokytojų kompetencijas įvairiose gamtamokslinio tyrimo srityse.

Organizatorių ausis pasiekę atgarsiai iš šios konferencijos paskatino juos apsispręsti apie tokių konferencijų būtinumą ir tęstinumą.

2020-01-24 Autorius: Gamtos mokslų mokytojų metodinė grupė
blog image

Sakoma, jog teatras prasideda nuo rūbinės. Šis posakis tikrai galioja  ir „Ąžuolyno“ gimnazijoje vykusiam Kalėdiniam padėkos vakarui „Kur gerumas supas...“ 
Elegantiški, frakais pasidabinę jaunuoliai, vakarinėmis suknelėmis pasipuošusios merginos sutiko tėvelius, buvusius ir esamus gimnazijos mokytojus, ne pedagoginius darbuotojus, mokinius, tėvų klubo narius, kvietė fotografuotis prie foto sienelės, kuri buvo pagaminta mokinių parlamento narių rankomis. Raudonas kilimas, gyvos muzikos garsai fojė nepaliko abejingų. Aktų salė virto prabangia balta pokylių sale, kur apgalvota kiekviena detalė, pradedant svečių sėdėjimo vietomis, baigiant teatro mokytojos Aivos Urbšienės ir jos kūrybiškų  mokinių kurtomis žvakidėmis ant staliukų. Ne vienas šventės dalyvis pasijautė tarytum įžymybių vakare.

Skaityti toliau...

2020-01-05 Autorius: Eglė Krapavickaitė, 2d
blog image

Šiandieninėje visuomenėje esame nuolat skatinami peržengti tą patikimą ir jaukią komforto zoną, kuri mums trukdo tobulėti ir pajusti jaudinančias gyvenimo akimirkas. Būtent tarptautinių mainų galimybė ir padeda jaunam žmogui įveikti vidinius ar išorėje egzistuojančius barjerus. Todėl dažnai yra pastebimas jaunimo tarptautinių mainų pasirinkimo tendencijos augimas. Šia galimybe pasinaudojo bei vienerius gimnazijos metus į viso gyvenimo neišdildomą potyrį iškeitė Klaipėdos „Ąžuolyno“ III gimnazijos mokinė Laura Oleksenko.

Skaityti toliau...

2020-01-05 Autorius: Lukrecija Giedraitytė, 4e 
Rodyti visus
Projektai ir Partneriai
Kaip mus rasti

Neįgaliųjų režimas įjungtas